خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسوول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان؛

۷۵۲پرونده در کارشناسی گزینش آموزش و پرورش کاشان بررسی شده است

کد خبر : ۲۳۸۶۶۲

۷۵۲ پرونده از متقاضیان ورود به آموزش و پرورش مناطق شمال استان اصفهان و دانشگاه فرهنگیان در این کارشناسی بررسی شده است.

کارشناس مسوول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: ۷۵۲ پرونده از متقاضیان ورود به آموزش و پرورش مناطق شمال استان اصفهان و دانشگاه فرهنگیان در این کارشناسی بررسی شده است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از کاشان، " جواد متقی نژاد " در آستانه روز گزینش افزود: ماموریت نهاد آموزش و پرورش، تربیت نسل آینده ساز است که باید مطابق با معیارهای علمی و ارزشی جامعه باشد و صلاحیت نیروی انسانی جمع تعهد و تخصص است.

به گفته وی، کارکنان هر سازمان، سرمایه بلندمدت محسوب می شوند که تایید صداقت و صلاحیت حرفه ای متقاضیان برای ورود به موقعیت شغلی، یک ضرورت است که باید قبل ازاستخدام مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در گزینش قبل از استخدام، باید علاوه بر سلامت اخلاقی، فرهنگ سازمانی را برای کارکنان روشن ساخته و انگیزه اصلی آنان را برای پیوستن به سازمان، جویا شویم.

وی گفت: علاوه بر کاشان، بررسی ۴۱۵ مصاحبه گزینش کارکنان مناطق آران و بیدگل، نطنز، امامزاده زواره و اردستان نیز از دیگر فعالیت های کارشناس گزینش آموزش و پرورش کاشان است.

وی تصریح کرد: نظارت بر عملکرد کارکنان مراکز آموزش غیر دولتی از جمله ماموریت های کارشناسی گزینش است که ۳۵۴ پرونده کارکنان مدارس غیردولتی و ۱۵۳ پرونده کارکنان پیمانی، آزمایشی و قراردادی در این مدت بررسی شده است.

متقی نژاد گفت: در شهرستان کاشان ۸۴ مدرسه غیر دولتی و ۷۱آموزشگاه آزاد زبان و آمادگی با مجوز رسمی از آموزش و پرورش فعالیت دارند.

۱۵ دی ماه به مناسبت صدور فرمان تاریخی امام خمینی در امر گزینش به نام روز گزینش نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز