خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل:

مجوز تاسیس کلینیک تخصصی در ابو‌ زید‌آباد گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۷۱

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از اخذ مجوز تاسیس کلینیک تخصصی در ابو زیدآباد خبرداد.

دکتر مسعود دهقانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: مجوز تاسیس کلینیک تخصصی در ابو زیدآباد را گرفته ایم و برنامه های ما برای نیاز مردم منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، دکتر مسعود دهقانی در جمع دهیاران و روسای شورای روستاهای بخش کویرات و مسئولین شهر ابوزیدآباد اظهار داشت: باید فرهنگ سازی شود تا حلقه های واسطه سالک در منطقه ابوزیدآباد از بین برود و شعاع شیوع سالک از این منطقه دور شود.

این جلسه که در راستای بررسی مشکلات سلامت و بهداشت محیط در بخشداری کویرات برگزار شد، دهیاران و روسای شوراها، پیرامون برگزاری سلسله جلسات ارائه دهندگان خدمات سلامت با بهروزان، نبود امکانات داروی مناسب در خانه های بهداشت روستاها، مشکلات محیطی، وجود سگ های ولگرد و موش های مزاحم، نبود پزشک به صورت مداوم در روستاها، وجود چاه زباله در محدوده شهر و خطرات ناشی از آن، کمبود داروهای ضروری در درمانگاه شبانه روزی ابوزیدآباد، وجود بیماری سالک در منطقه بحثکردند.

در ادامه رئیس اداره محیط زیست شهرستان آران و بیدگل نیز پیرامون مشکلات محیطی ابوزیدآباد و بخش کویرات اظهار داشت: پیگیری های زیادی در جهت رفع مشکلات چاه زباله انجام شده ولی تاکنون نتیجه ی مطلوبی نداشته اشت و پسماندهایی که وارد این منطقه می شوند خطری برای آب های زیرزمینی خواهد بود.

دولتخواه گفت: دهیاران روستاها باید همکاری لازم را داشته باشند و منشأ زباله هایی که در اطراف و حاشیه روستاها رها می‌شوند را به اداره محیط زیست شهرستان آران و بیدگل اطلاع دهند.

همچنین دکتر سهرابی، مسئول شبکه بهداشت ابوزیدآباد، از خدماتی که این شبکه ارائه میدهد بیان داشت: خدمات فیزیوتراپی، رادیولوژی و پزشک خانواده و خدمات متناوب دیگر در درمانگاه شبانه روزی ابوزیدآباد انجام می گیرد و خواستار آن شدند که در موضوع سالک اقدامات لازم صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز