خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل درگفتگو با ایلنا:

نظرات جدیدی برای رفع مشکلات راه‌های کاشان و آران و بیدگل مطرح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۷۱

در ملاقاتی که روز گذشته به اتفاق فرمانداران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با وزیر محترم راه و شهرسازی داشتیم نقطه نظرات جدیدی پیرامون رفع مشکلات راه‌های ارتباطی این دو شهرستان پیشنهاد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در ملاقاتی که روز گذشته به اتفاق فرمانداران شهرستا‌نهای کاشان و آران و بیدگل با وزیرمحترم راه و شهرسازی داشتیم، نقطه نظرات جدیدی پیرامون رفع مشکلات راه‌های ارتباطی این دو شهرستان پیشنهاد شد.

«عباسعلی منصوری» در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان با اعلام این مطلب، غیرفنی بودن پل غیرهمسطح راوند به سمت مشهد اردهال، ایجاد کمربندی کاشان، جاده بادرود به کاشان، جاده حادثه خیزکاشان، برزک و ورکان، جاده‌های ارتباطی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، نوش آباد، بخش‌های کویرات و مرکزی، تسریع در جاده آران و بیدگل به گرمسار، مشکلات مسکن مهر و تسریع در احداثبیمارستان ۲۸۰ تختخوابی کاشان را مهم‌ترین مباحثمطرح شده جهت رسیدگی در دیدار روز گذشته با وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد، گفت: وزیر راه و شهرسازی دراین دیدار دستورات لازم را برای تسریع در اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی، رفع مشکلات راه‌های ارتباطی و موارد فوق الذکر دو شهرستان صادر کردند.

منصوری تصریح کرد: امیدواریم دیدار فرمانداران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به اتفاق اینجانب با وزیر محترم راه و شهرسازی منشا خیرات و برکات و رفع مشکلات راه‌های ارتباطی، نقاط حادثه خیز و تسریع دراجرای پروژ‌ه‌های عمرانی این دو شهرستان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز