خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان:

جلب مشارکت های مردمی نگاه ویژه دولت تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۲۵

جلب مشارکت های مردمی نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ویژه شخص رییس جمهور، برای اداره جامعه است.

معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان گفت: جلب مشارکت های مردمی نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ویژه شخص رییس جمهور، برای اداره جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، " ابوالفضل صدرائیه " در آیین گشایش دبستان حاج عباس پیله وریان کاشان اظهار داشت: سازمان‎‌های مردم نهاد، یکی از ابزار اداره کشور با مشارکت مردم از پایین به بالا است که در فقه اسلامی مورد تاکید است.

به گفته وی، برخی مدیران دولتی، به هوشمندی نرسیده اند که از امکان مشارکت مردمی برای رضایت مردم و حل مشکلات آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: سال‌هاست که ساختمان آموزش و پرورش کاشان نیمه تمام باقی مانده است اما نیازمند اقدام سازنده دستگاه های مربوط است که نسبت به بیت المال تعهد و دین دارند.

وی تصریح کرد: ساخت مدرسه مرحوم پیله وریان، در کمتر از یک سال، یک رکورد است برای آنکه بدانیم اگر مشارکت مردم جلب شود، کشور ارزان تر اداره خواهد شد.

معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان افزود: وجود خیرین مدرسه ساز، برای مردم ارزشمند است و به عنوان یک نعمت الهی باید قدردان این لطف الهی باشیم.

صدرایئه گفت: مختصات و ویژگی های همه جانبه در طراحی و ساخت دبستان پیله وریان، فصلی نوینی در ارائه خدمات داوطلبانه نیکوکاران است که باید الگو شود.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان نیز دراین مراسم گفت: اگر جامعه قدرتمند می خواهیم، برای تضمین دولت قدرتمند به برکت مشارکت مردمی خواهد بود و این واقعیت کشورهای پیشرفته و توسعه یافته است.

وی گفت: جلب مشارکت های مردمی نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ویژه شخص رییس جمهور، برای اداره جامعه است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: با مشارکت نیکوکاران این شهرستان، در فصل پاییز امسال ۳۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده شد.

محمد کتابچی افزود: این کلاس‌ها شامل ساخت سه دبستان «حاج عباس پیله وریان»، «مرحوم امینی» و «مرحوم «سروی» است که با زیربنای سه هزار و ۱۴۷ مترمربع، که برای آنها اعتباری معادل ۴۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: دبستان " حاج عباس پیله وریان " که هجدهم دی‌ماه به آموزش و پروش تحویل شده است، در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۷۷ مترمربع و با هزینه ۱۷ میلیارد ریال در یکی از نقاط محروم شهر بنا شده است.

محمد کتابچی افزود: این واحد آموزشی در سه طبقه، با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۰ مترمربع و ۱۲ باب کلاس آموزشی در مدت ۱۱ ماه به بهره برداری رسیده است و شامل تخته های هوشمند، نمازخانه، آزمایشگاه، کتابخانه و بخش‌های اداری است.

دبستان " حاج عباس پیله وریان کاشان " که هجدهم دی‌ماه به بهر برداری رسید، در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۷۷ مترمربع و با هزینه ۱۷ میلیارد ریال در یکی از نقاط محروم شهر بنا شده است.

در این آیین از تمبر یادگاری دبستان مرحوم حاج عبای پیله وریان با حضور مدیرکل اموزش و پرورش اصفهان، مدیر کا نوسازی و تنجهیز مدارس استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش کاشان و فرماندار کاشان رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز