خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان:

اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۲۰

در شمال استان اصفهان، اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در درمانگاه کتابچی کاشان صبح امروز یک شنبه بیست و یکم دی با حضور معاون استاندار و فرماندار، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از خیرین کاشان افتتاح شد.

در شمال استان اصفهان، اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در درمانگاه کتابچی کاشان صبح امروز یک شنبه بیست ویکم دی با حضور معاون استاندار و فرماندار، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از خیرین کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در این مراسم، راه اندازی اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در کاشان را نتایج پیگیری های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و مساعدت وزیر بهداشت دانست.

ابوالفضل صدرائیه، در ادامه طرح تحول در نظام سلامت را یکی از اقدامات بسیار موثر دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اعتبار بخشی هوشمندانه ای از محل هدفمندی یارانه ها به این طرح اختصاص داده شد که در موفقیت آن نقش بسزایی داشته است.

وی، افتتاح مرکز تخصصی دندان پزشکی را حاصل تلاش مجموعه مدیریت شهرستان و بهره گیری از پتانسیل خیرین و مشارکت های اجتماعی در بخش های بهداشت و درمان عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم اظهار داشت: سه میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات این کلینیک تخصصی از محل اعتبارات دانشگاه هزینه شده و فضای فیزیکی آن را خیر سلامت حاج جواد کتابچی اهدا کرده است.

وی، به راه اندازی دانشکده دندانپزشکی اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۷۰ دانشجو در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه در حال تحصیل هستند و هفت عضو هیات علمی نیز در آن مشغول به خدمت می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ارائه خدمات تخصصی را در کنار آموزش از برکات راه اندازی این دانشکده در منطقه عنوان کرد.

مدیر کلینیک و عضو هیات علمی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه نیز در این مراسم، کلینیک تخصصی دندان پزشکی را اولین و تنها مرکز تخصصی دندان پزشکی کاشان نام برد و ادامه داد: در این مرکز خدماتی اعم از جراحی لثه، درمان ریشه، دندان پزشکی اطفال، جراحی فک و صورت و پاتولوژی به مردم ارائه خواهد شد.

دکتر محمد حسین سلطانی، با اشاره به نیاز به خدمات دندانپزشکی تخصصی در شهرستان اظهار امیدواری کرد: با استقبال از پیشنهادات و انتقادات مسئولین، همکاران و شهروندان در این راستا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز