خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان؛

دستگاه‌های اجرایی با تامین اعتبار در تکمیل پروژه مسکن مهرکاشان توجه ویژه‌ای داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۱۳

ازدستگاههای اجرایی شهرستان کاشان، خصوصا مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و نیروی انتظامی درخواست می‌کنم با تامین اعتبارات لازم در تکمیل پروژه‌های در دست اقدام مسکن مهر کاشان توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان گفت: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان خصوصا مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و نیروی انتظامی درخواست می‌کنم با تامین اعتبارات لازم در تکمیل پروژه‌های دردست اقدام مسکن مهر کاشان توجه ویژه ای داشته باشند.

«ابوالفضل صدرائیه»، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، در حاشیه بازدید از مسکن مهر کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: نظر به اینکه تکمیل پروژه مسکن مهر کاشان در بخش زیر ساختی و زیرساختی مورد توجه دولت تدبیر و امید و استاندار محترم استان اصفهان است دستگاه‌های اجرایی باید با تامین اعتبارات لازم در تکمیل پروژ های دردست اقدام دراین بخش توجه ویژه ای داشته باشند.

وی از مسکن مهر کاشان به عنوان یکی از پروژه های موفق دولت درسطح استان اصفهان نام برد و یاد آوری کرد: بازدید این جانب به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان از مسکن مهر کاشان برای پیگیری مطالبات مردم در بخشی از مباحثروساختی و زیر ساختی تکمیل نشده مسکن مهر کاشان بود.

صدرائیه اظهارداشت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان انجام داده اند امیدوارم آنچه را که مورد نظر مردم و ساکنین مسکن مهر کاشان بود تا پایان دهه مبارک فجر برطرف شود.

صدرائیه با تاکید بر رفع مشکلات ساکنین مسکن مهر کاشان یاد آوری کرد: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان خصوصا مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و نیروی انتظامی درخواست می‌کنم با تامین اعتبارات لازم نسبت به تکمیل پروژه های در دست اقدام مسکن مهر کاشان توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان پیش از ظهر امروز، پنج شنبه، بیست و پنجم دی به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان ضمن بازدید دو ساعته ای که از پروژه مسکن مهر کاشان داشت از نزدیک مشکلات ساکنین مسکن مهر کاشان را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز