خبرگزاری کار ایران

طرح توانمندسازی مشاوره‌ای و تحصیلی دانش آموزان در مدارس کاشان

کد خبر : ۲۴۳۸۷۳

رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان از اجرای طرح توانمندسازی مشاوره‌ای و تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم متوسطه این شهرستان خبر داد.

رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان از اجرای طرح توانمندسازی مشاوره ای و تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم متوسطه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، " حسین عنایتی " در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: موفقیت در آزمون سراسری دانشگاه ها، مهم‌ترین دغدغه دانش آموزان سال چهارم و خانواده های آنها است که آمادگی ذهنی و روانی دانش آموز و بنیه علمی شرط موفقیت در این دوره است.

وی تصریح کرد: بسیاری از دانش آموزان، علی رغم توان علمی مناسب به دلیل عدم آشنایی با شیو ه های صحیح و مشاوره ای ازدستیابی به نتایج دلخواه محروم می‌شوند.

وی اظهار داشت: در این طرح، دانش آموزان با مفاهیم هدایت تحصیلی، برنامه ریزی تحصیلی، شرایط ثبت نام درکنکور، دوره های تحصیلی، رشته های خاص و نیمه متمرکز، تاثیرسوابق تحصیلی و آشنایی بامفاهیم تراز، رتبه ونمره کل آشنا می شوند.

وی تصریح کرد: این مرکز با توجه به بانک اطلاعات، حاصل از پایگاه های مشاوره طی ده سال گذشته و داوطلبان ورود به مراکز آموزش عالی، طرح توانمندسازی دانش آموزان را به صورت رایگان اجرا می کند.

عنایتی گفت: کارگاه آموزش مهارتهای پیش از ازدواج، از دیگر طرح هایی است که در مدارس دخترانه برای دانش آموزان پایه های سوم وچهارم در روزهای پنج شنبه اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز