خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان در گفتگو با ایلنا

متاسفانه غفلت گذشتگان، ما را ازداشتن هوای پاک محروم کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۳۷

متاسفانه غفلت وبی تدبیری گذشتگان باعثشده تا ریز گرده‌ها و بحران آب به حدی برسد که روزهای ناسالم در کشورمان زیاد شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان گفت: متاسفانه غفلت وبی تدبیری گذشتگان، باعثشده تا ریز گرده‌ها و بحران آب به حدی برسد که روزهای ناسالم در کشورمان زیاد شود.

«محمود خدمتی»، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان، در حاشیه برگزاری همایش آسمانی آبی کاشان در سالن شهربازی بام این شهر که با همکاری اداره حفاظت محیط زیست، تعدادی از ادرات با حضور جمعی از دانش آموزان مدارس کاشان برگزارشده بود در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: هرچه به حلوتر می رویم بحران آب و هوای سالم ما را هوشیارتر می کند تا به فکر داشتن هوای پاک بیاندیشیم.

وی با ابراز تاسف از کوتاهی گذشتگان که باعثشده هوای ناسالم داشته باشیم، یاد آوری کرد: متاسفانه در اثرغفلت و بی‌تدبیری گذشتگان باعثشده تا ریز گرده‌ها و بحران آب به حدی برسد که روزهای ناسالم در کشورمان زیاد شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان، داشتن هوای پاک در سال‌های گذشته را نتیجه رعایت مسائل زیست محیطی و استفاده بهینه از آب و هوای سالم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش آسمان آبی در شهرستان کاشان به منظور متوجه کردن مردم و مسئواین ازطریق تصویر سازی توسط دانش آموان به عنوان یک پیام برای بیداری بیشتر آنها در رعابت مسائل ریست محیطی است.

وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تربیتی و فرهنگی نقش مهمی در جلوگیری از مسائل زیست محیطی دارد، اظهارداشت: از طریق دانش آموزان اگر بتوانیم فرهنگ سازی در داشتن هوای پاک انجام دهیم خدمتی بزرگ به آیندگان خواهد بود.

به مناسبت هوای پاک، همایش آسمان آبی کاشان با مشارکت اداره آموزش و پرورش کاشان، اداره محیط زیست، جمعیت هلال احمر و هنرستان سوره این شهرستان در سالن شهر بازی بام شهر کاشان برگزار شد.

در این همایش دانش‌آموزان با رنگ‌آمیزی و تهیه بادبادک‌های رنگین و پرواز آنها و قرائت بیانیه روز هوای پاک، در روزی که آسمان کاشان بعد از مدت‌ها شاهد ریزش نزولات جوی بود و به حقیقت رنگ آبی آن زیباتر از همیشه بود با رقص بادبادک‌ها در آسمان این روز را گرامی داشتند و با خواندن دعای رحمت و برکت از نعمت‌های خدادادی تشکر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز