خبرگزاری کار ایران

در دومین نشست مشترک شوراهای اسلامی کاشان و آران و بیدگل مطرح شد:

اتحاد رمز توسعه همه جانبه منطقه کاشان بزرگ و آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۵۸

رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دومین نشست مشترک خود بر توسعه همه جانبه منطقه کاشان بزرگ و آران و بیدگل بویژه در بخش های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تأکید کردند.

رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دومین نشست مشترک خود بر توسعه همه جانبه منطقه کاشان بزرگ و آران و بیدگل بویژه در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان در این نشست علی رسول زاده با تشکر از میزبانی شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل و ترتیب دادن این جلسه خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کاشان برگزاری دومین نشست مشترک با همکاران شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل را به فال نیک می گیریم و اعتقاد قلبی داریم که کاشان و آران و بیدگل دو منطقه متحد و بهم پیوسته اند.

وی افزود: کاشان و آران و بیدگل از حیثاجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مشترکات زیادی دارند و معتقدیم توسعه کاشان در گرو توسعه آران و بیدگل است که عملی میشود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشان اضافه کرد: کاشانی که مقام معظم رهبری از آن انتظار دارد و یاد می کنند کاشانی بزرگ و همدل و متحد است و امیدواریم با تشکیل کارگروه ها تخصصی بین دو شورا و انجام کارها بصورت کارشناسی شده در پایان دوره چهارم شاهد اتفاقات مثبت و خوبی برای مردم این منطقه باشیم.

در این نشست که جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نیز حضور داشتند علی رسول زاده با اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر کاشان برای برگزاری نشست مشترک بعدی تأکید کرد: خوشبختانه در بین اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در دوره چهارم همدلی و وفاق در جهت توسعه منطقه کاشان بزرگ فراوان است و از این پتانسیل باید به بهترین وجه استفاده کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل نیز در این نشست یادآور شد: از کاشان هرچه به بزرگی یاد شود در حقیقت باعثافتخار شهرهای اطراف این شهر مهم، کهن و تاریخی است.

دهقانی افزود: امیدواریم دومین جلسه مشترک اعضای شوراهای اسلامی کاشان و آران و بیدگل آغاز راهی باشد برای حل همه مشکلات و نارسائی های منطقه کاشان بزرگ و آران و بیدگل و همه با هم به سمت افقی حرکت کنیم که پایانش توسعه همه جانبه این منطقه باشد و به امید خدا در آینده نزدیک شاهد تحقق ایجاد استان کاشان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: بر اساس برخی پژوهش ها کاشان از ۱۹ مرکز استان در کشور از لحاظ بعد قدمت، اقتصاد و پتانسیل های فرهنگی و اجتماعی دارای توانائی های بالقوه بیشتری است.

دهقانی همچنین خاطرنشان کرد: عزم جدی شورای اسلامی شهر آران و بیدگل متحول کردن منطقه گردشگری کویر مرنجاب و تبدیل آن به جاذبه ای بهتر و زیباتر و مورد پسند گردشگران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز