خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کاشان:

اسرائیل و کشورهای غربی به دنبال متهم ساختن مسلمانان به تروریست هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۲۰

توطئه اخیر سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و کشورهای غربی برای بدنام کردن و متهم ساختن مسلمانان به عناصر خشن، ضد بشر و تروریست است.

امام جمعه کاشان گفت: توطئه اخیر سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و کشورهای غربی برای بدنام کردن و متهم ساختن مسلمانان به عناصر خشن، ضد بشر و تروریست است.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان آیت‌الله عبدالنبی نماری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، ماجرای حمله به نشریه شارلی ابدو در پاریس را کاملا طراحی شده از سوی سازمان جاسوسی اسرائیل، صهیونیست و غرب عنوان کرد.

وی اظهار کرد: توطئه اخیر سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و کشورهای غربی برای بدنام کردن و متهم ساختن مسلمانان به عناصر خشن، ضد بشر و تروریست است.

امام جمعه کاشان با اشاره به عصبانیت دانشجویان و تحصیلکرده‌ها و جوانان غربی از جنایات صورت گرفته در آمریکا و اروپا افزود: آنها دریافتند که تنها راه سعادت بشریت اسلام است و لذا رهبران غربی نگران توسعه اسلام در جهان غرب هستند و نمی‌دانند که این عصبانیت مردم آنها معلول جنایات و ظلم‌هایی که خود به جهان و حتی ملتشان می‌کنند.

به گفته وی، نگران رهبران غربی از روند پیشرفت اسلام درآمریکا، اروپا و کشورهای غربی سبب شده تا سعی کنند به شکلی چهره اسلام را آلوده و ضد حقوق بشر عنوان کنند و نمی‌دانند و نمی‌دانند این جنایات موجب پیشروی اسلام در غرب می‌شود.

نمازی با اشاره به مسلمان شد زن هنرپیشه آمریکایی در دو هفته پیش، بیان داشت: پس از مانور تبلیغاتی غرب و ماجرای اخیر سبب شد تا این زن به دنبال چرایی آن باشد و در نهایت سبب مسلمان شدن او شد چراکه آمال و آرزوهای انسان‌ها را در اسلام دید.

وی یادآور شد: پس از ماجرای تروریستی پاریس، حملات بی‌سابقه‌ای توسط نیروهای امنیتی فرانسه، آلمان، بلژیک، انگلیس و ایتالیا علیه مسلمانان شروع شد و در جنوب شرقی فرانسه یک مسلمان با ۱۷ ضربه چاقو به دست افراد ناشناس کشته شد، مسلمانان برای جلوگیری از توطئه دستگاه ‌های جاسوسی در کشورهای اروپایی تظاهرات و ترور را محکوم کردند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به محکوم کردن حمله علیه نشریه شارلی ابدو توسط مسلمانان گفت: این نشریه برای انتقام‌گیری از مسلمانان اقدام به چاپ کاریکاتور توهین‌آمیز علیه پیامبر اعظم(ص) کرد و مسخره‌تر از همه کارهای وحشیانه آنها، ادعا کردند این اقدام برای دفاع از آزادی عقیده انجام شده است، آیا رهبر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیونی مسلمانان در دنیا را به استهزاء گرفتن آزادی عقیده است؟

وی ادامه داد: چگونه است اگر کسی در اروپا هلوکاس را زیر سئوال می‌برد بدون سرو صدا ترور و نابود می‌شود و یا عضو نشریه اقدام به نشر مطلبی ضد صهیونیستی می کند فوری اخراج می‌شود.

نمازی تأکید کرد: دشمنان اسلام، رهبران مستکبر غرب و صهیونیزم باید بدانند که به طور قطع آینده جهان و غرب از آن اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به حمله موشکی به هیئت لبنانی توسط یک بالگرد صهیونیستی خاطرنشان کرد: هشدارهای دبیرکل شجاع و مجاهد حزب‌الله لبنان و فرمانده کل سپاه ایران به سران صهیونیستی سبب شده که شهرک‌نشینان صهیونیست از ترس حمله موشکی حزب‌الله به پناهگاه رفته و از وحشت ایران اعلام دارند که قصد آنها در این حمله سردار ایرانی نبوده است.

خطیب نماز جمعه کاشان تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا در رفتای دوگانه از سویی به نمایندگان جمهوری‌خواه در مجلس سنای این کشور برای عدم تصویب مصوبات علیه ایران هشدار می‌دهد و از سویی برای راضی نگه داشتن نخست وزیر اسرائیل اعلام می‌دارد که در صورت عدم توافق در مذاکرات ایران گزینه‌های مختلف بر روی میز است.

نمازی عنوان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌داند که ایرانیان شاگرد فارغ‌التجصیل عاشورا هستند و از تهدیدها نمی‌هراسند همان طور که یاران امام حسین(ع) از تهدید نظام استکبار یزیدی نهراسیدند و اوباما با ملتب مواجه است که هر شب و روز با امام خود بیعت می‌کنند.

وی با اشاره به هلاکت تعداد بسیاری از تو فرار آنها از سه استان عراق اظهار کرد: داعش تولید شد تا خط مقاومت در منطقه را بشکند اما مقام معظم رهبری اعلام کرد بشار اسد به عنوان زئیس‌جمهور خط مقدم مقاومت بماند.

امام جمعه کاشان در بخش پایانی سخنان خود مرگ ملک عبدالله را بشارت خواند و بیان داشت: او مهره و بازیگر اصلی اسرائیل و آمریکا در منطقه بود و مرگش آغازی برای تغییر و تحول اساسی در منطقه است.

نمازگزاران کاشانی همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در محکوم کردن اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور توهین به پیامبر اکرم(ص) تظاهرات کردند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز