خبرگزاری کار ایران

دبیر مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان؛

روند مسابقات بازی‌سازی‌های رایانه‌ای بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خوب بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۳۲

در مسابقات یاری‌سازی رایانه‌ای بین المللی بیش از ۵۱۹ سایت در ۷۲ کشور جهان، توسط حدود ۲۵ هزار نفر به طور هم‌زمان در یک موضوع واحد برگزار کردند.

دبیر مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، گفت: در مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای بین‌المللی بیش از ۵۱۹ سایت در ۷۲ کشور جهان؛ توسط حدود ۲۵ هزار نفر به طور همزمان در یک موضوع واحد برگزار کردند.

«محمد عصاریان»، دبیرمسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، بعد از ظهر امروز، درحاشیه برگزاری این دور از مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، مسابقات بازی سازی جهانی را که همه ساله در بهمن ماه در سراسر جهان اجرا می‌شود، یک رویداد مهم تاریخی عنوان کرد و گفت: در این مسابقات، تمام بازی سازان دنیا با یک موضوع واحد کار خود را از روز جمعه، شروع و بین ۴۸ ساعت، بازی‌های خودشان را تکمیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گدشته این مسابقات در بیش از ۱۷۰ کشور جهان به طور همزمان از روز جمعه شروع و تا امروز یک شنبه تا ساعت ۵ بعداز ظهر ادامه دارد. گفت: در این مسابقات بیش از ۵۱۹ سایت در ۷۲ کشور جهان، توسط حدود ۲۵ هزار نفر به طور همزمان در یک موضوع واحد در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دور از مسابقات همزمان با سراسر جهان، در ایران نیز به طور همزمان در ۱۲ محل از جمله دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان، کرج، انستیتو بازی سازی تهران، دانشگاه گلستان و بقیه موسسات بازی سازی همزمان درحال برگزاری این مسابقات هستند، گفت: همزمان با سراسر دنیا در دانشگاه آزاداسلامی کاشان نیز ۱۵ نفر در قالب سه تیم روی سه بازی مختف دریک موضوع تا ساعت ۱۷ امروز فعالیت کردند.

وی گفت: کسانی که بتوانند بازی‌های خود را تا پایان ساعت مقرر تکمیل کنند، بازی‌های خود را درسایت جهانی قرار می‌دهند تا در دنیا بتوانند این بازی‌ها را ببینند.

عصاریان هدف از برگزاری این دور از مسابقات را شناسایی استعدادها در دنیا عنوان کرد و گفت: این استعداد‌ها را شرکت‌های تولید کننده درقالب قرارداد خریداری می‌کنند تا به بازارهای جهان عرضه کنند.

وی تصریح کرد: روند مسابقات بازی سازی‌های بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی دررشته کامپیو‌تر طی ۴۸ ساعته گذشته خوب بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز