خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکاشان:

توسعه عادلانه شهر، هدف کلی بودجه سال ۹۴ شهرداری کاشان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۴۶

درباره افزایش بودجه تقدیمی سال ۹۴ شهرداری به شورای اسلامی شهر، هم مقداری نگرانی و هم امیدواری به توسعه عادلانه و بیش از پیش عمرانی شهرکاشان وجود دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: درباره افزایش بودجه تقدیمی سال ۹۴ شهرداری به شورای اسلامی شهر، هم مقداری نگرانی و هم امیدواری به توسعه عادلانه و بیش از پیش عمرانی شهرکاشان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حسین حیدریان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: با دو برابر شدن مبلغ بودجه پیشنهادی شهرداری کاشان در سال ۹۴ نسبت به سال گذشته ممکن است از جهت افزایش عوارض هایی که مردم به دلایل مختلف به شهرداری پرداخت می کنند و این مبالغ بخش اعظم درآمدهای این سازمان را تشکیل می دهد مشکلاتی بر عموم مردم حادثشود. اما امیدواریم شهروندان کاشانی که طی یکی دوسال گذشته شاهد تغییرات عمرانی نسبتا چشمگیری در نقاط مختلف شهرشان بوده اند یاری گر شورای شهر و شهرداری کاشان در عمران و آبادانی هر چه بهتر این شهر طی سال آینده نیز باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکاشان افزود: از نقاط مثبت بودجه تقدیمی سال ۹۴ شهرداری کاشان نیز دیده شدن تخصیص اعتبارات عمرانی در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در ۵ ناحیه شهرداری است. وی اضافه کرد تا کنون تمام تحصیل اعتبارات و هزینه های شهرداری در دو ناحیه انجام می شد که با اضافه شدن سه منطقه جدید یقیناً شاهد تغییرات شگرفی در افزایش پروژه های عمرانی در سطح کاشان به صورت عادلانه بخصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهر خواهیم بود.

حیدریان خاطر نشان کرد: کشور در حال حاضر دارای کمبود نقدینگی و باالطبع عدم تخصیص اعتبارات عمرانی برای توسعه است. اما خوشبختانه با همگرایی انجام شده میان نهادهای دولتی و نهادهای عمومی و همچنین دیدبازی که شهروندان نسبت به افزایش پروژه های عمرانی و شهری به‌ویژه طی یک سال اخیر دارند، کاشان روند توسعه خود را به مراتب بهتر از گذشته طی خواهد کرد. یقیناً مردمی که کاشان را از خودشان می دانند، مسئولان اجرایی و بویژه شورای شهر و شهرداری را در افزایش خدمات عمرانی و شهری یاری خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز