خبرگزاری کار ایران

کارشناس دیالیز مرکز پیوند وزارت بهداشت:

تعداد دستگاه‌های مرکز دیالیز کاشان، برابر استاندارد کشوری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۳۸

کارشناس دیالیز مرکز پیوند و بیماری‌های خاص وزارت بهداشت، تعداد دستگاه‌های مرکز دیالیز کاشان را برابر استاندارد کشوری عنوان دانست.

کار‌شناس دیالیز مرکز پیوند و بیماری‌های خاص وزارت بهداشت، تعداد دستگاه‌های مرکز دیالیز کاشان را برابر استاندارد کشوری عنوان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر صادق اهرابی در گفتگو با خبرنگاران، در بازدید از این مرکز اظهار داشت: تعداد دستگاه‌های این مرکز، ۳۰ عدد و با ۱۲۰ بیمار(نسبت چهار به یک) است که پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه به این نسبت دست یابیم و اکنون در مرکز دیالیز کاشان شاهد آن هستیم.

وی، به تعامل و ارتباط قوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: استفاده از پتانسیل خیرین سلامت در کاشان قابل تحسین است و در شهر‌هایی مانند کاشان، خراسان رضوی و… از این پتانسیل و ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شده است.

این کار‌شناس، ضمن تقدیر از مدیریت و پرسنل مرکز دیالیز کاشان تصریح کرد: امکانات و تجهیزات در این مرکز نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یافته که قابل تقدیر است.

دکتر اهرابی، با بیان اینکه آموزش به بیمار در این مرکز مناسب است، تصریح کرد: فعالیت در این مرکز با وجود ایجاد بخش جدید، طبق برنامه ریزی و خط مشی‌های تعریف شده است.

وی، از نزدیک با بیماران دیدار و گفتگو کرد و نظرات آنان را از چگونگی ارائه خدمات جویا و از خداوند توفیق روز افزون پرسنل زحمت کش این مرکز را خواستار شد.

این گزارش حاکیست، این بازدید سالانه به منظور بررسی قعالیت‌های مرکز دیالیز کاشان از سوی کار‌شناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز