خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت کاشان:

۲۲ بهمن روز دفاع از ولایت فقیه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۵۶

دشمن از پیام دعوت‌آمیز رهبری مبنی بر مطالعه بی‌واسطه دین مبین اسلام احساس حقارت کرد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: ملت ایران در طول این ۳۶ سال همواره پای انقلاب خود ایستاده و با وجود همه مشکلات و سختی‌ها حامی همیشگی نظام جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی‌تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای استقامت، اخلاص و پایداری ملت ایران در برابر طاغوت و قیام مردم ایران اسلامی برای برافراشتن پرچم توحید در کشورشان است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول این ۳۶ سال همواره پای انقلاب خود ایستاده و با وجود همه مشکلات و سختی‌ها حامی همیشگی نظام جمهوری اسلامی بوده است.

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال‌های گذشته عنوان کرد: هر کس می‌خواهد در ۲۲ بهمن با اهل بیت‌، رسول‌ خدا، ائمه اطهار، امام شهدا و مقام معظم رهبری بیعت کند باید در این تجمع حماسی حاضر شود.

اسلامی‌تبار تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای دفاع عملی از دین خدا، قرآن، اهل‌بیت و ولایت فقیه بوده و به مفهوم دشمنی با دشمنان پرچم توحید است.

وی با گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام به میهن اسلامی به ذکر نمونه‌هایی از موفقیت‌های امام راحل پرداخت و گفت: نخستین موفقیت امام تجدید دین در شرایطی بود که فضای کشور توسط دشمنان به نابودی کامل دین هدایت می‌شد و شعار «دین افیون ملت‌ها است» را به صورت مداوم در برخی جوامع فکری مطرح می‌کردند.

خطیب نماز جمعه کاشان ادامه داد: اما امام راحل با برپا کردن پرچم دین در ایران، نشان داد دین نه تنها افیون نیست بلکه دین حقیقی عامل رشد و عزت ملت‌ها می‌شود.

اسلامی‌تبار تصریح کرد: اکنون که می‌بینیم استکبار به طور پیوسته در آتش اسلام‌ستیزی می‌دمد و حتی در مطبوعات خود به رسول اکرم(ص) توهین و جسارت می‌کند به خاطر آن است که از تجدید و گسترش دین در دنیا می‌ترسد.

وی با اشاره به پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: دشمن از پیام دعوت‌آمیز رهبری مبنی بر مطالعه بی‌واسطه دین مبین اسلام احساس حقارت کرد.

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: مقام معظم رهبری بار دیگر دشمن را غافلگیر کردند و در حالی که دشمن انتظار چنین اقدامی را نداشت ضربه مهلکی را به آن وارد ساختند.

اسلامی‌تبار رها کردن ملت از ظلم و استبداد دوران ستم‌شاهی، تزریق عزت به ملت، هدیه کردن امید به مستضعفان در جهان، شکستن ابهت پوشالی دشمن را نمونه‌های دیگری از دستاوردهای امام راحل در بنیانگذاری انقلاب اسلامی دانست.

وی همچنین با تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) و تسلیت وفات حضرت معصومه(س) وجود مضجع شریف فرزندان بزرگوار ائمه در کشور را مایه افتخار و برکت ایران اسلامی خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز