خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان؛

۵۷۰۰ نفر از دانش آموزان کاشان در مسابقات قرآن شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۰۶

پنج هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان در مرحله اول مسابقات قرآن دانش آموزی این شهرستان شرکت کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: پنج هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان در مرحله اول مسابقات قرآن دانش آموزی این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت الاسلام «رضا خرمی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مسابقات قرآن دانش آموزان در چهار مرحله آموزشگاه، شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود که مسابقات امسال یادواره علامه ملامحسن فیض کاشانی برگزار می‌شود.

به گفته وی، در مرحله اول ۹۰۰ نفر در رشته حفظ، ۳۸۰۰ نفردر رشته قرائت، ۸۵۰ نفر در رشته تفسیر و ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پسر در رشته اذان شرکت کردند که از این تعداد دو هزار نفر به مرحله شهرستان راه پیدا کردند.

وی اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات نیز در روز شنبه ۲۵ بهمن در جوار مرقد علامه ملامحسن فیض کاشانی آغاز شده به مدت ۱۰ روز در دو گروه پسران و دختران در محل دارالقرآن آموزش و پروش کاشان ادامه خواهد داشت.

خرمی گفت: ما از فرهنگ غنی قرآن برخوردار هستیم و دانش آموزان باید از چشمه جوشان معارف قرآنی و سیره نبوی بهره‌مند گردند و لازمه آن، معرفت و شناخت نسبت به این مفاهیم است.

خرمی افزود: دوران تحصیل در مدرسه، بستر مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های دینی و قرآنی به عنوان الگوی زندگی آگاهانه و سعادتمندانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز