خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

امنیت شغلی فرهنگیان، باید سرلوحه سیاست گذاری صنعت بیمه قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۹۲

شهدا بیمه گذار اصلی انقلاب هستند و باید ایثار و فداکاری آنها را زنده نگه داریم.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: شهدا بیمه گذار اصلی انقلاب هستند و باید ایثار و فداکاری آن‌ها را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود خدمتی» در همایش بیمه معلم و فرهنگیان کاشان افزود: عزت و عظمت جامعه مرهون ایثار شهدا است و امروز دشمنان اسلام به دنبال حذف عزت دینی از کشور‌ها است.

وی اظهار داشت: به اعتبار تعالیم آسمانی، از جانب خدا بندگانی هستند که صاحب نعمت‌هایی هستند که به دیگران سود می‌رسانند تا زمانی که دست بخشنده دارند خدا به آن‌ها نعمت می‌بخشد و بیمه مصداق این وعده الهی است.

به گفته وی، سرمایه اجتماعی انسان‌های الهی، بالا‌ترین نعمت الهی است و فرهنگیان و معلمان نیز در این گروه قرار دارند.

وی تصریح کرد: طبق آثار مورخان، پیشینه بیمه در ایران به پنج هزار سال قبل می‌رسد که تا فردی که قادر به کار نیست بتواند ارتزاق کند و کسی گدا نباشدو دست نیاز به سمت دیگران دراز نکند و این افتخار ایرانیان است.

وی تاکید کرد: با توجه به این پیشینیه تاریخی، باید به گونه‌ای عمل کنیم که به بهترین خدمات را ارائه کنیم و بیمه معلم فرصت ارزشمندی برای خدمت به جامعه فرهنگیان است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: نام معلم، برای بیمه معلم یک امتیاز و ارزش است که امنیت شغلی فرهنگیان باید سرلوحه برنامه‌ها و سیاست گذاریهای مدیران این صنعت قرار بگیرد.

خدمتی افزود: به استناد تحقیقات علمی، امر تربیت، سخت‌ترین شغل است و معلمان زود‌تر از از سایر مشاغل فرسوده می‌شوند چرا که سرمایه کار معلم، حیات و سلامتی و زندگی اوست.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش، بستر تحول در دنیا شده است و انتظار است که بیمه معلم که وابسته به سهمامدار آن فرهنگیان هستند، زمینه آرامش جسم و روح فرهنگیان را تامین کند تا معلم دغدغه‌ای غیر از آموزش نداشته باشد.

همایش یک روزه «بیمه معلم» با همکاری آموزش و پرورش کاشان و شرکت بیمه معلم در کانون جوانه‌ها برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز