خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا خبرداد:

با حضور وزیر اطلاعات دو پروژه ورزشی و بهداشتی، درمانی درآران و بیدگل افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۷۰

فرماندارشهرستان آران و بیدگل از افتتاح دو پروژه مهم فرهنگی، ورزشی و بهداشتی، درمانی با اعتباری بیش از ۹ میلیارد تومان با حضور وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی دولت، در سفر به استان اصفهان در آران و بیدگل خبرداد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از افتتاح دو پروژه مهم فرهنگی، ورزشی و بهداشتی، درمانی با اعتباری بیش از ۹ میلیارد تومان با حضور وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی دولت درسفر به استان اصفهان در آران و بیدگل خبر داد.

«ابوالفضل معینی نژاد»، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، صبح امروز، سه شنبه، چهاردهم بهمن درگفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران. گفت: درسفر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان نماینده ایشان «حجت الاسلام سید محمود علوی»، وزیر محترم اطلاعات در شهرستان آران و بیدگل، به منظور افتتاح دو پروژه مهم فرهنگی، ورزشی و بهداشتی، درمانی حضور پیدا خواهند کرد.

وی تعداد پروژه‌های قابل بهره برداری شهرستان آران و بیدگل در دهه مبارک فجر را بیش از ۵۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و یاد آوری کرد: با حضور وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی دولت در سفر ریاست محترم جمهوری به استان اصفهان به جهت نبود فرصت کافی استخر دو قلوی صدف با اعتباری بالغ بر ۷ و نیم میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و پروژه بهداشتی، درمانی به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

معینی نژاد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده انشائالله افتتاح این دو پروژه مهم با حضور وزیر محترم اطلاعات به عنوان نماینده هیئت دولت احتمالا چهارشنبه شب، پانزدهم بهمن، صورت خواهد گرفت، ولی نتیجه قطعی طی جلسه ای که با حضور نماینده وزیر اطلاعات بعداز ظهر خواهیم داشت متعاقبا اعلام خواهدشد.

فرماندار آران و بیدگل در پاسخ سوال خبرنگار ایلنا نسبت به دیدگاهی که دولت تدبیر و امید درافتتاح پروژها درایام الله دهه مبارک فجر دارد، گفت: دیدگاه دولت تدبیر و امید بیشتر افتتاح پروژهایی که بیشترین و موثرترین خدمت را به جامعه و مردم برسانداست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه استخر دو قلوی صدف یک پروژه مهم فرهنگی ورزشی و پروژه بهداشتی درمانی نیز در حوزه سلامت و بهداشت و درمان جامعه و مردم این شهرستان موثر است، فتتاح این دو پروژه را در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی دولت انتخاب کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز