خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در جمع مردم فین؛

تقارن سفر کاروان تدبیر و امید و دهه فجر، منشأ خیر و برکت برای کاشان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۸۴

انقلاب اسلامی نقطه عطف و فصل نو برای ملت ایران است و برای همه ملت های آزاده سراسر جهان پیام آور آزادی است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: انقلاب اسلامی، نقطه عطف و فصل نو برای ملت ایران است و برای همه ملت های آزاده سراسر جهان پیام آور آزادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «ابوالفضل صدرائیه» - معاون استاندار و فرماندار کاشان - که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجردر جشن مردمی در مسجد جامع فین بزرگ این شهر شرکت کرده بود با بیان این مطلب گفت: با وجودی که ۳۶ سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد ولی هنوز دشمنی استکبار جهانی تمام نشده و انقلاب همواره خاری در چشم آنان بوده است و قطعاً هیچ موقع دست از دشمنی بر نخواهد داشت.

فرماندار کاشان افزود: نکته مهم آن است که انقلاب را مرور کنیم. ببنیم کجا بودیم و چه می خواستیم و امروز کجا هستیم و چه می خواهیم و دلایل پیروزی انقلاب چه بود.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که شرایط را برای انقلاب مهیا کرد اتکا صرف به بودجه های نفتی بود. آسیبی که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری است و ایشان در دو دهه قبل آن را به عنوان یکی از نگرانی های خود عنوان کردند و تأکید کردند اتکا اقتصاد ایران از نفت باید رها شود. ولی می بنیم در طول سال های گذشته همچنان اتکا اصلی بودجه بر نفت رقم خورده است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان با اشاره به اینکه یازدهمین سال برنامه چشم انداز و آخرین سال برنامه پنجم توسعه است و باید این خبر خوب را به مردم شریف بدهیم که با دوراندیشی دولت تدبیر و امید و با نگاه ویژه ای که دکتر روحانی دارند بودجه ۹۳ برای اولین بار در طول ۲۰ سال گذشته از اتکا به بودجه نفتی رها گشته و می توان گفت تنها ۳۱ و نیم درصد آن وابسته به نفت است.

وی یادآوری کرد: اینها راهکارهایی است که ما در در مقابل توطئه های دشمنان و استکبار جهانی که اقتصاد ما را هدف قرار داده است بیمه می کند.

صدرائیه افزود: رفاه مردم در حوزه بهداشت و سلامت، دغدغه دیگر مقام معظم رهبری بوده است که الحمدالله در همین راستا شاهد طرح تحول سلامت هستیم که دولت تدبیر و امید آن را به سرانجام رسانیده است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان یادآور شد: اگر مسئولین ارشد نظام بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند، بسیاری از مشکلات مردم و جامعه حل خواهد شد و همه اینها بر اساس همدلی و همگرایی و انسجام مسئولین خواهد بود.

فرماندار کاشان با بیان اینکه تقارن حضور کاروان دولت تدبیر و امید در استان اصفهان با دهه فجر را به فال نیک می گیریم که قطعاً خیر و برکت برای مردم کاشان خواهد داشت افزود: حضور نماینده محترم هیئت دولت جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی که به منظور بررسی چالش ها و مشکلات و درخواست های مردم به کاشان می آیند برای مردم و منطقه موثر خواهد بود.

وی یادآور شد: شاخص ها در محورهای مختلف در کاشان، ه‌بحمد الله از بسیاری از استان ها در جایگاه بالاتری قرار دارد. ولی وقتی به زیرساخت ها نگاه می کنیم که باید برای رفاه مردم مهیا می شد با مشکلات بسیار روبرو می شویم که البته امیدواریم با وجود حضرت آیت الله نمازی و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و انسجام مدیریت شهری روند توسعه ای خود روزافزون شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز