خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های سفرنماینده رئیس جمهور به شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۷۹

وزیر اطلاعات پس از افتتاح چندین پروژه بهداشتی و عمرانی با حضور در مسجد صفاری کاشان ضمن اقامه نماز ظهر و عصر با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مردم کاشان و آران و بیدگل، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات دولتمردان، از وزیر اطلاعات، استان شدن کاشان، رفع مشکل کمبود آب، اشتغال، پایین آمدن نرخ تسهیلات بانکی، استقلال اداره دارایی شهرستان کاشان، رفع موانع سرمایه گذاری، اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، توسعه راه‌ها، مسکن و مشکلات معیشتی را طلب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، حجت الاسلام سید محمود علوی به عنوان نماینده تام الختیار روحانی، در سفر استان اصفهان که ساعت یازده و نیم چهارشنبه، پانزدهم بهمن، در گلزار شهدای دارالسلام کاشان مورد استقبال بی نظیر مسئولین این شهرستان قرار گرفت با حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان، با اهداء شاخه گل و فاتحه و صلوات با آرمان والای شهداء تجدید میثاق کرد.

وی همچنین با حضور برسر مزار نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسبق شهرستان کاشان، حضرت آیت االه سید مهدی یثربی فاتحه و صلوات نثار روح پاک ایشان کرد.

وزیر اطلاعات پس از افتتاح چندین پروژه بهداشتی و عمرانی با حضور در مسجد صفاری کاشان ضمن اقامه نماز ظهر و عصر با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

براساس همین گزارش، حجت الاسلام سید محمود علوی پس از دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، در جلسه ای که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار کاشان و فعالان اقتصادی این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویزه این شهرستان برگزارشده بود، به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

مقارن ساعت ۱۷ همان روز نماینده عالی هیئت دولت درشهرستان کاشان به اتفاق همراهان، وارد شهرستان آران و بیدگل شد و مورد استقبال مسئولین و مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی با حضور درگلزار شهدای امام زادگان هادی و محمد هلال ابن علی(ع) آران و بیدگل ضمن زیارت این امامزادگان با قرائت فاتحه و صلوات با آرمان والای شهداء این شهرستان تجدید تجدید میثاق کرد.

وزیر اطلاعات در ادامه سفرش به شهرستان آران و بیدگل با حضور در مصلی ستاد نماز جمعه این شهرستان، ضمن اقامه نماز مغرب و عشا با مردم این شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید، ضمن حضور در افتتاح دو پروژه مهم فرهنگی، ورزشی و بهداشتی در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد و در جریان مشکلات این شهرستان قرار گرفت.

وی همچنین پای درد دل صاحبان صنایع این شهرستان نشست و مشکلات آنها را در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار داد و قول مساعد داد که پیام مردم، صاحبان صنابع و دیگر اقشار مختلف مردم این شهرستان را به منظور رسیدگی به هیئت دولت انتقال دهد.

آنچه که در دیدار مردم کاشان در مسجد صفاری و دیگر محافل به چشم می خورد اعتراض مردم مبنی بر کمبود زمان حضور نماینده عالی دولت در شهرستان کاشان جهت بیان تک تک مشکلات عامه مردم ولایت مدار و دارالمومنین کاشان بود آنها خواستار سفر مجزا هیئت دولت به شهرستان کاشان را داشتند و ابراز می داشتند شهرستانی که قدمت هفت هزار ساله و مهد تشیع است و در صنعت در ردیف هفدهم استانی قراردارد انتظارداریم رئیس جمهور محترم به اتفاق هیئت دولت به صورت ویژه به شهرستان کاشان سفر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل از چند روز قبل از ورود نماینده عالی هیئت دولت به این شهرستان‌ها برای ورود کاروان دولت تدبیر و امید آماده شده بود و در جای جای شهر های کاشان و آران و بیدگل بنر ها و پلاکارد های مختلف برای ورود رئیس جمهور به استان اصفهان و دعوت از مردم برای حضور در مراسم استقبال از وزیر اطلاعات نماینده عالی دولت نصب شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز