خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده رئیس جمهور:

استخرهای دوقلوی صدف در آران و بیدگل رسما به بهره‌‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۸۰

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بزرگترین استخرهای دوقلوی صدف با حضور «حجت الاسلام سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، هیئت همراه، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، فرماندار و جمعی از مسئولین در شهرستان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بزرگ‌ترین استخرهای دوقلوی صدف با زیر بنای ۳۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ برهفت و نیم میلیارد تومان شب گذشته با حضور «حجت الاسلام سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، هیئت همراه، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، فرماندار و جمعی از مسئولین در شهرستان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، در این مراسم وزیر اطلاعات پس ازبازدید از قسمت‌های مختلف استخرهای دوقولوی صدف شهرستان آران و بیدگل، ضمن تشکر و قدردانی از سرمایه گذاری بخش خصوصی دراحداثاین مجموعه فرهنگی، ورزشی، از اینکه این استخر‌ها به صورت مدرن و پیشرفته ساخته شده تا در اختیار مردم و جوانان ورزش دوست قرار گیرد اظهار رضایت کرد.

مجموعه استخرهای دو قلوی صدف شهرستان آران و بیدگل در زمینی به وسعت ۵ هزار مترمربع مترمربع و زیربنای ۳۷۰۰ متر مربع که مساحت زیربنای استخر آقایان ۱۲۸۰ متر مربع و زیربنای استخر بانوان آن ۱۲۸۰ متر مربع و موتورخانه آن با زیربنای ۲۸۰ مترمربع، مساحت کانال تاسیسات دور موتور خانه۵۲۰ متر مربع مجهز به کارت الکترونیکی، سیستم شناسایی چهره قفل‌های ضد سرقت، الکترونیک و مجهز به سیستم تصفیه آب آلتراسونیک انگلستان که باعت کاهش بوی کلر و حذف جلبک، خزه، املاح رسوب زا و جلوگیری از انتقال بیماری‌های میکروب‌زا و واگیر دار است، توسط محمد خالقی، خیر مدرسه ساز و ورزش‌یار شهرستان آران و بیدگل احداثشده است.

استخرهای دوقلوی صدف شهرستان آران و بیدگل که در نوع خود در سطح استان اصفهان بی‌نظیر است، روزانه همزمان ظرفیت پذیرش بیش از ۳۵۰ نفر زن و مرد را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز