خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کاشان:

رسالت امروز ملت ایران نگهبانی از انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۵۲

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رسالت امروز ملت ایران پاسداری و نگهبانی انقلاب و پیشگیری از انحراف و نفوذ عناصر و گروه‌های مغرض، طمعکار و تعییر اهداف انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رسالت امروز ملت ایران پاسداری و نگهبانی انقلاب و پیشگیری از انحراف و نفوذ عناصر و گروه‌های مغرض، طمعکار و تعییر اهداف انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامی‌داشت دهه فجر اطهار کرد: ملت ایران برای تشکیل حکومت اسلامی هزینه‌های فراروانی داده است و انقلاب اسلامی نتیجه مظلومیت‌ها، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های پیروان مکتب اهل بیت(ع) در طول ۱۴ قرن بوده است.

وی افزود: رسالت امروز ملت ایران پاسداری و نگهبانی انقلاب و پیشگیری از انحراف و نفوذ عناصر و گروه‌های مغرض، طمعکار و تغییر اهداف انقلاب است.

امام جمعه کاشان با اشاره به توطئه کودتا در ۲۱ بهمن سال ۵۷ و خنثی شدن آن با فرمان حضور ملت در خیابان‌ها توسط امام راحل اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز اعلام حمایت ملت ایران از اسلام و انقلاب اسلامی و اعلام انزجار و محکومیت توطئه‌های استکباری و آمریکا است.

وی از حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به عنوان تکلیف سیاسی نام برد و تأکید کرد: در این روز هیچ کس در خانه نماند مگر کسانی که عذر دارند چرا که این حضور مانور سیاسی ملت ایران در برابر توطئه صهیونیست و آمریکاست لذا از مردم به ویژه همشهریان کاشانی تقاضا دارم تا با همت و حضور خود سیلی محکم بر صورت سیاه استکبار بزنند.

نمازی با اشاره به پرتاب ماهواره ملی فجر در هفته گذشته خاطرنشان کرد: پس از پرتاب این ماهواره آمریکایی‌ها عصبانی شدند که باید به آنها گفت در این عصبانیت بمیرید.

وی با اشاره به ادعای وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه باید ساخت موشک‌های با توانایی حمل کلاهک هسته‌ای ایران در دستور مذاکرات ۱ + ۵ قرار گیرد تصریح کرد: مسئولان وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده ایرانی به طور مکرر پاسخ این زیاده‌خواهی آمریکا را داده‌اند که مذاکرات ۱ + ۵ تنها موضوعش پیرامون مسائل هسته‌ای ایران است و سلاح دفاعی آن قابل طرح در مذاکرات نیست.

خطیب نماز جمعه کاشان در بخش دیگر از سخنان خود با محکومیت جنایات فجیع داعش در سوزاندن خلبان اردنی در قفس آهنین عنوان کرد: این جنایت بزرگ احساسات و عواطف ملت‌های بزرگ را به جوش آورده و رسوایی بزرگ دیگری برای آمریکا و اسرائیل به عنوان پایه‌گذاران داعش به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ضربات سنگین وارد آمده به تروریست‌های داعش در عراق و سوریه و آزادسازی شهر کوبانی و ۳۴۰ روستای اطراف آن یادآور شد: توطئه بزرگ توسط کشورهای غربی و اسرائیل برای تشکیل جبهه تروریستی علیه سوریه افشا شده که در آینده پس لرزه‌های آن روشن می‌شود.

به گفته وی، کشورهای غربی و اسرائیل پس از آنکه تروریست‌های داعش نتوانستند اهدافشان را برآورده کنند به فکر تأسیس لشکر ۱۰ هزار نفری شامل ۳۷ تیپ افتادند که این مکر و توطئه هم نقش بر آب می‌شود.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگر از خطبه‌ها با اشاره به صدور پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی بیان کرد: این پیام در زمان کوتاهی توسط رسانه‌های غربی مورد تحلیل و تفسیر قرار گرفت و بر اساس گفته آنها فروش قرآن در برخی از کشورهای غربی افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح ۱۳۶ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۳۷ طرح در کاشان طی دهه فجر از هماهنگی و تلاش مسئولان این شهرستان برای آماده‌سازی این تعداد پروژه طی مدت کوتاه نقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز