خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر میهمن اسلامی:

حضور یکپارچه و باشکوه مردم کاشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۰۷

مردم کاشان با حضوری یکپارچه و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه دیگری در تاریخ این شهرستان، یکبار دیگر مهر تایید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.

مردم کاشان با حضوری یکپارچه و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه دیگری در تاریخ این شهرستان، یک باردیگر مهر تایید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، مردم کاشان ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر یک‌صدا و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه و به یاد ماندنی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده و حماسه ماندگار دیگری را خلق کردند.

سیل جمعیت انبوه مردم کاشان که ازنخستین ساعات بامدادی پس از عبور از مسیرهای پنج گانه، خود را به میدان جهاد این شهر رساندند با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل، انزجار خود را از استکبارجهانی وسردمدارانش اعلام کردند.

دراین مراسم علاوه بر حضور بسییار چشمگیر و بی نظیر اقشار مختلف مردم کاشان، همراه با حانواده‌هایشان و کودکان خردسال، آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه، و امام جمعه کاشان، منصوری، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی، صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار کاشان، مقامات نظامی و انتظامی، گروه‌های مختلف سیاسی، خانواده معظم شهداء، روحانیون، دانشجویان، اصتاف، کسیه، بازاریان، کارگران، شهردارواعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان نیز حضور داشتند.

درمراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان کاشان پس از مدیحه سرایی شریفی مداح اهل بیت و اجرای سرود، توسط دانش آموزان، حجت الاسلام سالک رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز