خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در راهپیمایی ۲۲ بهمن کاشان:

شیر نفت را باید ببندیم و برخودکفایی مردم تکیه کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۸۱

ما به حمایت از مقام معظم رهبری، گروه مذاکره کننده کشورمان را در مجلس دفاع کردیم و دفاع هم خواهیم کرد. زیرا می دانیم ظریف در جنگ سختی قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در راهپیمایی ۲۲ بهمن کاشان گفت: اینجانب به عنوان یک خدمتگزار در مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنم اگر آمریکا بخواهد یک جانبه رفتار کردن خودش را درمسیر مذاکرات ادامه دهد، مجلس شورای اسلامی تصمیم قانونی خواهد گرفت و آمریکا را از این بدبخت‌تر و ذلت‌بارتر خواهد کرد.

یه گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت الاسلام سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن کاشان، ضمن گرامی‌داشت یوم الله ۲۲ بهمن، این روز را روز پیروزی ملت ایران بر مستکبرین جهان و ظهور اسلام در قرن بیست ویکم با محوریت ولایت و امام بزرگواری که تمام هستی خود را برای اسلام و گسترش اسلام و پشتیبانی ملت غیور ایران درمقابل جبهه عظیم استکبار جهانی هزینه کرد، دانست و گفت: خون ۲۰۰ هزار شهید انقلاب پای شجره طیبه اسلامی ریخته شد که ثمرات پربار این شجره طیبه در جهان سایه افکنده و بهره‌هایش را ملت‌های تحت ستم وسلطه جهان خواران بی‌فرهنگ قرار گرفته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله سید مهدی یثربی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسبق کاشان، گفت: جا دارد از این عالم بزرگوار که حق بزرگی برخطه کاشان دارد، یاد کنیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور بسیار با شکوه مردم کاشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: از حضور مبارز ستوه آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان، که به حق درصراط توحید و ولایت برای هدایت جامعه نقش آفرینی می‌کند، تشکر می‌کنم.

سالک ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی مردم کاشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انصافا ازشما مردم کاشان که امروز با مشت‌های گره خورده فریاد می‌زنید، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ابرقدرت‌ها و دشمنان داخلی وخارجی را به جای خودشان نشاندید، تشکر می‌کنم.

وی رای ۹۸ و دو دهم درصدی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی را به عنوان بزرگ‌ترین دستاورد این حرکت عظیم الهی دانست و گفت: با گذشت ۳۶ سال از انقلاب، بازمشاهده می‌کنیم که مردم با چه شور و شوقی در میدان جهاد کاشان دور هم جمع شده‌اند تا مهر تایید بر محوریت ولایت بزنند و یاوه گویی‌های داخلی وخارجی را محکوم کنند.

وی آخرین طرفند دشمنان داخی و خارجی را ضربه زدن به محور حق، قرآن و عترت دانست و گفت: نیروهای مردمی بسیج که ۸ سال دفاع مقدس را مدیریت کردند، گرده سلطه جهانی را به خاک سیاه مالیدند.

وی وحدت کلمه مردم کشورمان با هر سلیقه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن با گفتن مرگ برآمریکا ومرگ بر اسرائیل را موجب عقب نشینی ابرقدرت‌ها دانست و خطاب به ابوما گفت: شما دیشب از موضع قهر، بدبختی و بیچارگی کنج رینگ بکس جمهوری اسلامی قرار گرفتی وبا ذلت اعلام کردی این ایران است که باید تصمیم بگیرد.

سالک، عزت ملت ایران را در کلام رهبری و مذاکرات هسته‌ای را در گرو عزتمندی ملت ایران، شفاف سازی و برداشتن کلیه تحریم‌ها براساس فرمایشات رهبری که در جمع پرسنل نیروی هوایی صورت گرفت دانست و گفت: اینجانب به عنوان یک خدمتگزار درمجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنم اگرامریکا بخواهد یک جانبه‌کردن خودش را درمسیر مذاکرات ادامه دهد مجلس شورای اسلامی تصمیم قانونی خواهد گرفت و آمریکا را ازاین بدبخت تر و ذلت‌بار‌تر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی اجاره نخواهد داد لحظه‌ای به عزت، منافع ملی کشور و مسائل دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ضربه‌ای لطمه وارد شود، گفت: امریکا از درون درحال پوسیدن است و به‌زودی سقوط امریکا و اسرائیل را جشن خواهیم گرفت.

وی خطاب به مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان گفت: آقای دکتر ظریف اگر در مذاکره اول شما گاف دادی و فقط خطوط قرمز را رعایت کردی، ما به حمایت از مقام معظم رهبری، گروه مذاکره کننده کشورمان را در مجلس دفاع کردیم و دفاع هم خواهیم کرد. زیرا می دانیم شما که در جنگ سختی قرار گرفته اید.

وی با بیان اینکه ظریف در مجلس گفت؛ آمریکا با ۱۲۰ نفر کارشناس مقام امنیتی و اطلاعاتی حاضر می‌شوند، فرانسه با ۸۰ نفر، انگلیس با ۸۰ نفر، آلمان با ۱۰۰ نفر پشت ۵ به علاوه یک نشسته‌اند. سوال کردیم؛ آقای ظریف شما با چندنفر با جنگ این عده می روید؟ گفت؛ ما با ۱۶ نفر به جنگ ۵۰۰ نفر می‌رویم، خطاب به ظریف گفت: اما عزت ملت ایران را دستخوش بعضی از خطاهاوگفتارها نخواهیم کرد، عزت ملت ایران را هزینه بعضی از راه رفتن‌ها بعداز توهین فرانسه نخواهیم کرد،

وی با بیان اینکه خون ۲۰۰ هزارشهید و تعداد بی‌شماری جانباز، آزاده و ایثارگران کشورمان را فدای تحریم ها نخواهیم کرد، گفت: برای عبور از بحران تحریم، شیر نفت را باید ببندیم و برخودکفایی مردم تکیه کنیم وباید تلاش کنیم تا اقتصاد مقاومتی در کشورمان شکل بگیرید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز