خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان تأکید کرد:

مساجد، محافل و مجالس دینی، مهم‌ترین پناهگاه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۲۵

دشمنان اسلام به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی برای تضعیف اسلام و ارزش های اسلامی هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مساجد، محافل و مجالس دینی، مهم‌ترین پناهگاه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در جمع اهالی روستای آب شیرین کاشان گفت: دشمنان اسلام به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی برای تضعیف اسلام و ارزش های اسلامی هستند.

وی افزود: لحظه به لحظه شبهات و هجوم دشمن به مقدسات و معارف دینی و اسلامی ما در حال زیاد شدن است و این یعنی حضور ما هم باید در میدان جنگ نرم بیشتر شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به هجمه های گسترده دشمن علیه عقاید و ارزش‌های اسلامی اظهار داشت: بهترین پناهگاه جوانان و نوجوانان برای در امام ماندن از تهاجم فرهنگی دشمن مساجد، محافل و مجالس دینی است.

حسینی افزود: با توجه به اینکه مساجد و محافل دینی نقش تأثیرگذاری در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان دارند، باید نسبت به جذب بیش از پیش جوانان به این مکان ها چاره‌اندیشی شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان یکی از ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن را ایجاد شبهه و تردید در عقاید نسل جوان دانست و خاطر نشان کرد: روحانیت آگاه و همه فعالان عرصه فرهنگی باید با بسیج تمام امکانات و برگزاری نشست های تخصصی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمن، مهاجمین عرصه فرهنگی را در اهداف شومشان ناکام بگذارند.

حسینی در ادامه به نقش هیئات مذهبی در این خصوص اشاره و خاطر نشان کرد: هیئات ما نباید فقط در ماه محرم و صفرو فقط در مسجد و حسینیه فعالیت کنند بلکه در طول سال و در هر جایی باید تلاش کنند تا با تهاجم فرهنگی غرب مبارزه کنند.

وی با تقدیر از روحانی و فعالان فرهنگی روستا، خواستار اتحاد و انسجام بیشتر برای اجرای برنامه های فرهنگی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز