خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان متینی کاشان:

اعتبار ۵ میلیارد برای تجهیز بیمارستان کاشان نیاز است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۸۲

اگر تحهیزات لازم را در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی متینی کاشان دراختیارداشته باشیم توانایی انجام ۵۰ نوع عمل جدید چشم را در این بیمارستان داریم.

رئیس بیمارستان متینی کاشان گفت: اگر تحهیزات لازم را در بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی متینی کاشان دراختیارداشته باشیم توانایی انجام ۵۰ نوع عمل جدید چشم را دراین بیمارستان داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «دکتر فرجی‌پور» رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی متینی کاشان در دیداربا ابوالفضل صدرائیه معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان، کمبود تجهیزات پزشکی را مهم‌ترین مشکل این بیمارستان عنوان کرد و اظهارداشت: با توجه به انتقال ساختمان جدید و فرسودگی دستگاههایی موجودی که ازدید استانداردهای جهانی دراین بیمارستان قابل استفاده نیست برای تجهیز و خرید دستگاههای جدید برابر استاندارد حداقل به ۵ میلیارد تومان و برای برخورداری مطلوب به ده میلیارد تومان اعتبارنیاز داریم.

وی به وجود نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص دراین بیمارستان اشاره کرد و گفت: اگر تجهیزات لازم را در بیمارستان متینی کاشان دراختیارداشته باشیم توانایی انجام ۵۰ نوع عمل جدید چشم را دراین بیمارستان داریم.

وی با بیان اینکه به علت نبود تجهیزات پزشکی فقط قادر به ۵ نوع عمل چشم دراین بیمارستان هستیم اظهارداشت: علیرغم داشتن نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص دراین بیمارستان ولی به علت نداشتن تجهیزات پزشکی مجبوریم بعضی از بیماران را به تهران اعزام کنیم.

وی تصریح کرد: درصورتی که امکانات تجهیزاتی دراختیارمان گذارده شود توانایی انجام کارهای درمانی و جراحی با کیفیت‌تر و رضایتمند تری را نسبت به بیمارستانهای پیشرفته کشور داریم.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر نیز درفرمهای نظر سنجی بالای ۹۰ درصد رضایتمندی را در این بیمارستان داریم. اظهارداشت: هرچند دیدگاه ما این است که بیمارستان بهشتی کاشان باید اولویت اول می‌باشد ولی نباید بیمارستانی که تخصص خاصی دارد که دردیگر جاه‌ها انجام نمی‌شود تجهیز آن نادیده گرفته شود.

وی نبود حتی یک فوق تخصص گوش و خلق و بینی را از دیگر مشکلات این بیمارستان عنوان کرد و اظهارداشت: هرچند در بخش گوش و حلق و بینی دراین بیمارستان متخصص داریم ولی انتظارداریم در اختصاص قوق تخصص دراین بخش مسئولین ما را یاری کنند.

وی تصریح کرد: نباید بیمارستانی که با قدمت بیش از ۵۰ سال یکی از بیمارستانهای خوشنام کشور در خدمات دهی باکیفیت می‌باشد از نظر کمبود تجهیزاتی با مشکل مواجه شود.

شایان ذکراست معاون استاندار و فرماندار کاشان طی بازدید سه ساعته‌ای که از بخشهای مختلف مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانهای نقوی و متینی شهرستان کاشان داشت از نزدیک با مشکلات این بخش‌ها آشنا شد و دستور پیگیری نسبت به رفع مشکلات حوزه بهداشت ودرمان این شهرستان را صادر کرد.

کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی و عدم اعتبارات لازم برای تسریع درتکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین مشکلاتی بود که مسئولین ذی ربط با ایشان درمیان گذاردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز