خبرگزاری کار ایران

از پیشکسوت قرآنی کاشان در نهمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشورتجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۷۰

پیشکسوت قرآنی شهرستان کاشان و مسؤول مؤسسات جامعه القرآن و حافظان وحی کاشان در نهمین مراسم تکریم چهره های قرآنی کشور تجلیل شد.

پیشکسوت قرآنی شهرستان کاشان و مسؤول مؤسسات جامعه القرآن و حافظان وحی کاشان در نهمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، در این مراسم که شامگاه جمعه اول اسفندماه برگزار شد، ۵۴ نفر از فعالان و پیشکسوتان قرآنی تجلیل شدند که در این بین استاد مجید عربی از شهرستان کاشان نیز به عنوان چهره بر‌تر قرآنی تجلیل شد.

در مراسم تجلیل از چهره‌های قرآنی کشور، از ۲۲ نفر از پیشکسوتان قرآنی، پنج نفر حائزان رتبه‌های اول تا سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال جاری، ۹ نفر حائزان مدارک درجه ۱ و ۲ حفظ قرآن کریم، پنج خانه قرآن شهری، پنج خانه قرآن روستایی، هفت مؤسسه قرآنی مردمی و یک اتحادیه قرآنی استانی تجلیل شد.

همچنین از دکتر مجتبی بیابان‌پور حافظ آران و بیدگلی و دارنده مدرک تخصصی درجه یک حفظ قرآن کریم به عنوان حافظ بر‌تر کشور تجلیل شد.

استاد مجید عربی از قاریان پیشکسوت قرآن و حافظ کل قرآن کریم است که بیش از سه دهه فعالیت قرآنی با تأسیس مؤسسات قرآنی جامعه القرآن وابسته به اداره تبلیغات اسلامی کاشان و حافظان وحی وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان منشأ خدمات خالصانه و ارزنده قرآنی و پرورش بیش از ۷۰۰ حافظ کل قرآن در شهرستان کاشان بوده است.

نهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی، جمعه اول اسفندماه با حضور مسئولان و فعالان قرآنی به همت سازمان دارالقرآن در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، عباس سلیمی، حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه قرآنی، استاد سید محسن موسوی، حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و دکتر سودانی نماینده مجلس از برگزیدگان تقدیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز