خبرگزاری کار ایران

چهارمین جشنواره فیلم و عکس " فانوس " آران و بیدگل برگزیدگان خود را شناخت

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۴۸

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فیلم و عکس " فانوس " با حضور چهره‌های مطرح سینمای ایران و فیلمسازان و هنرمندان ۱۵ استان کشور درآران و بیدگل برگزار شد.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فیلم و عکس " فانوس " با حضور چهره‌های مطرح سینمای ایران و فیلمسازان و هنرمندان ۱۵ استان کشور درآران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، در آیین برگزیدگان جشنواره به شرح ذیل معرفی شدند:

در بخش فیلمنامه:

۱ - فیلمنامه " نارین " نوشته مجید شیدا، نسیم محمدی، نسیم سیفی پور از اصفهان اول شد.

۲ - فیلمنامه " چارقد سفید گلریز " نوشته حمید حیدری سورش جانی از مسجد سلیمان دوم شد.

۳ - فیلمنامه " سراب " نوشته مهدی ابراهیمی از نائین حائز رتبه سوم شد.

۴ - فیلمنامه " در انتظار قاصدک های رفته " نوشته نرگس شیخ سلیمانی از اصفهان چهارم شد.

۵ - فیلمنامه " فردا روز دیگری است " نوشته ایرج افکار از کرمانشاه صاحب رتبه پنجم شد.

۶ - فیلمنامه " ستاره " اثر مهدی مهدویان از کاشان هم مقام ششم را کسب کرد.

در بخش داستانی: در میان فیلم های بومی شهرستان آران و بیدگل، فیلم " ترک خانه " ساخته سید اکبر عباس زاده به عنوان فیلم برگزیده انتخاب شد.

بهترین تدوین؛ احمدرضا سیستان برای فیلم " چشم بند " - بهترین تصویربرداری؛ ایمان صالحی برای فیلم " خانه ی ابری " - بهترین فیلمنامه نویسی؛ احمد رضا سیستان برای فیلم " ایست قلبی " - بهترین کارگردانی برای فیلم " سربازها لک لک ها را دوست دارند " ساخته سعید نجاتی - معرفی شدند. همچنین در بخش کارگردانی، فریبرز آهنین و مجید شیدا برای فیلم " وقتی صنم گریست " صاحب دیپلم افتخار شدند.
در بخش داستانی ویژه: سید اکبر عباس زاده برای فیلم " ترک خانه " موفق به اخذ دیپلم افتخار شد و فیلم " ایست قلبی " از احمد رضا سیستان به عنوان بهترین فیلم معرفی شد.

در بخش فیلم های زیر پنج دقیقه: محمد صادق اسماعیلی برای فیلم " دوما " دیپلم افتخار گرفت. و فیلم " دیوار کشی " از اقای احمد تیموری به عنوان بهترین فیلم در این بخش معرفی شد.

در بخش داستانی ازاد؛ شکوفه جباری برای فیلم " غذا حاضر است " دیپلم افتخار کسب کرد و فیلم " خانه ابری " از فردین انصاری به عنوان بهترین فیلم در این بخش معرفی شد.

در بخش فیلم های تجربی: جایزه ویژه هیئت داوران و جایزه بهترین فیلم تجربی به خانم مژده حسینی برای فیلم " گوسفند خر است " داده شد.

در بخش مستندات: بهترین تحقیق و پژوهش؛ محمد علی یزدان پرست برای فیلم " گوچو " و بهترین تدوین؛ علی خوشدلی برای فیلم " پرواز " در نظر گرفته شد.

در بخش بهترین تصویربرداری مجید فراهانی و حسین فارسی جانی برای فیلم " برای سوگند " صاحب دیپلم افتخار شدند و میثم نیکفر برای فیلم " مادرانه " به عنوان بهترین تصویربردار معرفی شد. همچنین در این بخش میثم نیکفر برای فیلم " مادرانه " در بخش بهترین کارگردانی دیپلم افتخار گرفت.

در بخش مستند ویژه فیلم " قلب صورتی معصومه " از فریبرز آهنین و مجید شیدا به عنوان بهترین فیلم معرفی شدند و در بخش مستند آزاد، " فیلم مندیر " از محمد قنبری به عنوان بهترین فیلم معرفی شد. و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش مستند به سید حسن یوسفی برای فیلم " مهاجر " داده شد.


در بخش عکس:

زهرا اقابیگی از آران و بیدگل نفر اول شد.

سلیمان گلی، الهام شیردل، امیر عنایتی هر سه از تربت حیدریه به ترتیب مقام دوم تا چهارم را به دست آوردند.

افشین میرزایی از رشت رتبه پنجم

همچنین جایزه ویژه هیئت داوران در این بخش به مهدی کشایی از آران و بیدگل اهدا شد.

همچنین دو جایزه ویزه دبیر جشنواره به احمد رضا پورسعیدی به عنوان کم سن ترین فیلمساز جشنواره برای فیلم " قول " و به حسن حفیظی به دلیل شرکت در چهار دوره متوالی جشنواره اهدا شدند.

این آیین در تالار شهید عربیان آران و بیدگل و با حضور چهره های مطرح سینمای ایران همچون کیومرثپوراحمد و…، فیلمسازان و هنرمندان جوان از ۱۵ استان کشور، مسوولین محلی، معاونت هنری و سینمایی، معاونت مالی اداری و مسوول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز