خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

دانش آموزان کاشان رتبه‌های برتر استان اصفهان را به دست آوردند

کد خبر : ۲۵۵۱۸۴

هفت دانش آموز این شهرستان، رتبه‌های برتر جشن ستارگان استان اصفهان را به دست آوردند.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: هفت دانش آموز این شهرستان رتبه‌های بر‌تر جشن ستارگان استان اصفهان را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «حمیدرضا کوچکی راوندی» افزود: شناسایی و پرورش استعداد، خلاقیت و رشد مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان نخبه استان اصفهان از جمله اهداف جشن ستارگان است که هر ساله برگزار می‌شود.

به گفته وی، «پویا همدانیان»، نفر بر‌تر المپیاد ریاضی، فاطمه الماسی و علی احمدی محمدآبادی رتبه‌های بر‌تر دیپلم رشته علوم انسانی، راضیه زمزم، رتبه بر‌تر مسابقات آزمایشگاهی و رایانه، محمد جواد اسلامی، رتبه ۱۰ آزمون سراسری، معین ورپایی رتبه بر‌تر مسابقات علمی و مهارتی هنرستان‌ها و فاطمه افضلی رتبه بر‌تر مسابقات علمی در جشن ستارگان استان اصفهان تقدیر شدند.

وی تصریح کرد: در آزمون سال گذشته، بیش از ۶۸ درصد دانش آموزان ۶۰ مراکز پیش دانشگاهی کاشان موفق به راهیابی به دانشگاه‌های دولتی شدند که ۱۰۶ نفر آن‌ها رتبه‌های کمتر از هزار را کسب کردند که از این تعداد ۵۳ نفر پسر و بقیه دانش آموزان مراکز دخترانه بودند.

وی اظهار داشت: داوطلبان رشته انسانی با ۳۲ نفر بیشترین تعداد رتبه قبولی کمتر از هزار را کسب کردند و رشته‌های ریاضی با ۲۸ نفر، تجربی ۲۴ نفر، زبان انگلیسی ۱۵ نفر و هنر ۷ نفر در دیگر جایگاه‌ها قرار گرفتند.

کوچکی گفت: در بررسی و ارزیابی عملکرد مناطق چهل گانه آموزش و پرورش استان اصفهان، شهرستان کاشان رتبه چهارم را پس از مناطق اول، سوم و چهارم اصفهان به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز