خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در گفت و گو با ایلنا:

انتقاد سازنده ایلنا به مدیران در رسیدن به اهداف نظام کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۰۴

با توجه به چالش‌های اقتصادی که با آن رو برو هستیم تنها خبرگزاری که به صورت تخصصی و حرفه‌ای به خصوص در بخش اقتصاد، صنعت و کارگری در مقطع کنونی توانسته بستر خوبی را برای تولید اخبار اقتصادی و کارگری در رسیدن به اهداف نظام فراهم کند خبرگزاری ایلنا است.

فرماندار کاشان گفت: با توجه به چالشهای اقتصادی که با آن رو برو هستیم تنها خبرگزاری که به صورت تخصصی و حرفه‌ای خصوصا دربخش اقتصاد، صنعت و کارگری درمقطع کنونی توانسته بستر خوبی را برای تولید اخبار اقتصادی و کارگری در رسیدن به اهداف نظام فراهم کند، خبرگزاری ایلنا است.

«ابوالفضل صدرائیه» با تبریک دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایلنا، به خبرنگار این خبرگزاری گفت: خبرنگار به صورت عام زیاد داریم ولی با توجه به چالشهای اقتصادی که کشورمان در حال حاضر با آن روبرو است تنها خبرگزاری که به صورت تخصصی و حرفه‌ای خصوصا در بخش اقتصاد، صنعت و کارگری توانسته بستر خوبی را برای تولید اخباراقتصادی و کارگری در رسیدن به اهداف نظام فراهم کند خبرگزاری ایلنا است.

وی، تخصصی نبودن درحوزه خبر و خبر رسانی را نقصان جامعه خبری کشورمان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها نقش بسزایی در رسیدن اهداف مدیران در رفع مشکلات و توسعه کشور می‌توانند داشته باشند امیدواریم بقیه خبرگزاری‌ها با الگو گرفتن ازخبرگزاری ایلنا به صورت تخصصی و حرفه‌ای مدیران را درحرکت و رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

فرماندار کاشان از خبرگزاری ایلنا به عنوان تنها خبرگزاری که به صورت مستقل و بدون طرفداری ازجناح خاصی به صورت مترقی به انعکاس اخبار می‌پردازد نام برد و گفت: انتقاد سازنده و نقطه نظرات کار آمد خبرگزاری ایلنا مدیران را در رسیدن به اهداف مورد نظرشان یاری می‌کند.

صدرائیه ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری، نگاه دلسوزانه و تیزبین مدیریت خبرگزاری ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: ضمن احترام برای کلیه دوستان خبرنگار شهرستان کاشان باید اذعان داشته باشم که شخصیت جنابعالی به عنوان یک خبرنگار فعال و تخصصی برایم قابل احترام است.

وی تصریح کرد: از زمانی که مدیریت مجموعه آب و فاضلاب شهرستان کاشان و استان سیستان و بلوچیستان را عهده دار بودم و در حال حاضر که خدمتگزار مردم شریف کاشان در فرمانداری هستم خبرگزاری ایلنا رابه عنوان خبرگزاری مستقل، حرفه‌ای و تخصصی می‌دانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز