خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر پنج شنبه علی کفاشیان به کاشان:

پروژه‌های ورزشی شهرداری کاشان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۶۷

. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پنج شنبه برای افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه ورزشی شهرداری به کاشان سفر می‌کند.

مدیرمرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه برای افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه ورزشی شهرداری به کاشان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان محمدعلی فرجی در جمع خبرنگاران گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته با رئیس فدراسیون فوتبال روز پنج شنبه همزمان با سفر علی کفاشیان شاهد بهره‌برداری از چهار زمین چمن مصنوعی فوتبال و کلنگ زنی ۸ زمین پروژه ورزشی دیگر خواهیم بود.

فرجی اظهار داشت: شهرستان کاشان از سرانه ورزشی مکفی برخوردار نیست که به‌ همین منظور، شهرداری کاشان بدنبال سیاست‌های افزایش نشاط و سلامتی در جامعه اقدام به احداث۱۲ زمین ورزشی در مناطق مختلف شهری کرده است.

وی افزود: درحال حاضر زمین‌های چمن مصنوعی شهرک ۲۲ بهمن، پارک آیت الله مدنی، پارک لاله و پارک جوان از جمله پروژه های ورزشی آماده بهره برداری در شهرداری کاشان است.

مدیرمرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان همچنین از کلنگ زنی هشت زمین ورزشی در منطقه های فین، حسن آباد، لتحر، خیابان امام خمینی(ره)، فرهنگسرای مهر، راوند، خزاق، طاهر آباد خبر داد و افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد افزایش سرانه ورزشی شهروندان و پرنمودن اوقات فراغت جوانان باشیم.

فرجی با اشاره به عملیات ساخت سه سالن ورزشی در منطقه لتحر، شهرک ۲۲ بهمن و راوند گفت: سالن‌های ورزشی مذکور نیز در دست احداثاست که تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه‌های ورزشی با تلاش و همکاری مسئول امور رفاه، ورزش و تفریحات سالم شهرداری کاشان و شورای اسلامی شهر عملیاتی و برنامه ریزی شده است.

درحال حاضر شهرداری کاشان دارای چهار سالن ورزشی سرپوشیده و یک استخر سرپوشیده می باشد که سهم بسزایی در پر نمودن اوقات فراغت شهروندان داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز