خبرگزاری کار ایران

علی کفاشیان:

فشارهای ورزش را بخاطر جوانان تحمل می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۸۹

مردم دارالمومنین کاشان پیشرو فعالیت های عام المنفعه هستند و در فعالیت های خود رضایت پروردگار را مد نظر قرار می دهند

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نشست مشترک با شهردار و مدیران کاشان گفت: مردم دارالمومنین کاشان پیشرو فعالیت های عام المنفعه هستند و در فعالیت های خود رضایت پروردگار را مد نظر قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان علی کفاشیان در این نشست تصریح کرد: ورزش شهرستان کاشان نیازمند ایجاد بستر و زیرساخت های ورزشی است که امیدواریم این امر در کاشان سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.

کفاشیان افزود: تحمل ناملایمتی ها و فشارهای موجود به فدراسیون فوتبال را بخاطر توقع و انتظار جوانان و مردم برای موفقیت و غرور ملی تحمل می کنم تا شاهد موفقیت ملی پوشان باشیم.

وی اتحاد و همدلی مردم کاشان را ستود و اظهار داشت: حضور شهردارو شورای شهر در ورزش، بستر مناسبی را برای جوانان این شهرستان فراهم کرده است امیدواریم شاهد رخدادهای بیشتری در ورزش این دیار باشیم.

وی از تعدد سفرهای خود برای مناسبت های مختلف به کاشان خبر داد وگفت: بدلیل علاقه به کاشان و پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی این شهر تعلق خاطر ویژه ای دارم که حضورم نیزبدلیل مردم مومن و تلاشگر این خطه بوده است.

وی ابراز امیدواری کردتاباتلاش مسئولین شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر شاهد حضور نماینده کاشان در لیگ کشور و استفاده از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امیرکبیر این شهر باشیم.

وی بااشاره به استعدادهای این شهرستان خاطر نشان کرد: جوانان مستعد و باانگیزه کاشان می توانند درآینده حرفی برای گفتن اداشته باشند و تیمی را باترکیب بومی روانه مسابقات کشوری نمایند.

سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان نیز در این مراسم از تشکیل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان باهمکاری شورای شهر خبر داد وگفت: شهرداری کاشان بدلیل کمبودهای زیرساختی ورزشی در این شهر با همکاری شورای شهر توانسته است در ساخت زمین های ورزشی اقدامات ارزنده ای را انجام دهد.

ناظم رضوی تصریح کرد: چهار سالن ورزشی در دست احداث، و چهار سالن ورزشی در حال بهره برداری و ۱۲ پروژه امروز بخشی از اقدامات شهرداری کاشان در زمینه ورزش می باشد.

وی حضور تیم های پایه فوتبال شهرداری کاشان در مسابقات کشوری وکسب نتایج مطلوب، حضور تیم بسکتبال در مرحله پلی آف وتلاش برای صعود به دسته اول و تیم هندبال شهرداری که درآستانه صعود به لیگ برتر می باشد را از دیگر اقدامات ورزشی شهرداری کاشان و شورای شهر دانست.

وی ورود و جذب جوانان به ورزش را باعثجلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: با بهبود شرایط زیرساختی ورزش کاشان و حرکت در مسیر ورزش قهرمانی بسیاری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی برطرف خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز