خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کاشان:

برخورد جدی ناجا با اخلالگران در شب چهارشنبه سوری

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۹۲

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از برخورد جدی ناجا با اخلالگران ، کارهای خلاف عفت عمومی و تخریب کنندگان اموال عمومی و خصوصی در شب چهارشنبه سوری دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان « سرهنگ کارآگاه مهدی پور غلامحسین »  پیش از ظهر امروز سه شنبه بیست وششم  اسفند در نشست خبری با اصخاب رسانه وخبرنگاران ضمن تبریک  فرارسیدن عید نوروز وتسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) با تشریح  فعالیتهای 11 ماهه  این نیرو گفت : با هماهنگی‌های به عمل آمده  ناجا تا پایان تعطیلات نوروزی به منظور ایجاد امنیت درخدمت  مسافران نوروزی  و شهروندان کاشانی خواهد بود.

پورغلامحسین اختصاص پارک بزرگ شهرکاشان همانند سال‌های قبل را با توجه به اقدامات امنیتی که دراین محل تدارک دیده شده  به عنوان مکان برگزاری چهارشنبه سوری اعلام کرد و گفت : از شهروندان کاشانی انتظارداریم که ضمن پرهیز از اقدامات مخاطره آمیز وعدم ایجاد مزاحمت در مسیراتوبان کاشان اصفهان مواظب نوجوانان خود باشند.

وی  با بیان اینکه ناجا به هیچ مانع شادی مردم نیست گفت : با توجه به اینکه درایام فاطمیه قرار داریم ضمن احترام به ساحت مقدس بی بی دوعالم ،  شهروندان دارالمومنین کاشان سعی کنند شب آرامی را بدون استرس ، حادثه وایجاد مزاحمت درچهارشنبه سوری سپری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد : دراسفند ماه سال جاری  بالغ بر 37 هزار و 627 عدد مواد مخترقه درکاشان کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز