خبرگزاری کار ایران

آماده باش 20 پایگاه جاده ای و شهری کاشان درایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۱۹

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از فعالیت ویژه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان در ایام نوروز خبر داد.

سید محمد حسین مکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، به آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس ۱۱۵ از ۲۷ اسفندماه ۹۳ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: این مرکز با پوشش کامل جاده‌های اصلی و فرعی و نیز داخل شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به مردم و مسافران، خدمات تخصصی فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه خواهد کرد.

مکی، به فعالیت ۲۰ پایگاه جاده‌ای و شهری این مرکز اشاره کرد و افزود: هشت پایگاه شهری و ۱۲ پایگاه جاده‌ای در تعطیلات نوروزی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل فعال خواهند بود.

وی تصریح کرد: ۲۰ کد عملیاتی اورژانس با همراهی ۴۰ نفر از کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی و کار‌شناسان واحدهای اپراتوری، ستاد هدایت، EOC (مرکز کنترل کیفیت)، پزشک مقیم و مدیران بحران در ستاد فرماندهی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، در هر لحظه کلیه درخواست‌های بیماران نیازمند کمک فوری را رصد و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی، همچنین از آماده باش یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و استقرار در پایگاه عوارضی این مرکز جهت پوشش و کمک رسانی در حوادث احتمالی ویژه خبر داد.

مکی، با اشاره به افزایش مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و حوادث جاده‌ای در ایام نوروز تاکید کرد: هشدار در این دو مورد و توجه جدی مسافران و همشهریان و رعایت نکات ایمنی حائز اهمیت است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان اظهار امیدواری کرد: مسافران و شهروندان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی و طول سفر، ایام خوش و بدون حادثه‌ای را در منطقه کاشان داشته باشند.

لازم به ذکر است که مرکز هماهنگی شبانه روزی خدمات بهداشتی درمانی نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن‌های ۵۵۴۳۲۰۴۰ و ۵۵۴۳۲۰۹۸ در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (EOC) آماده خدمت رسانی می‌باشند و همچنین شهروندان و مسافرین گرامی با تماس با شماره تلفن ۱۱۵ می‌توانند از خدمات فوریتهای پزشکی پایگاه‌های مذکور استفاده کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز