خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی اکرم(ص) صورت می‌گیرد؛

اجتماع فاطمی اساتید بسیجی منطقه کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۰۴

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان از برگزاری اجتماع فاطمی اساتید بسیجی منطقه کاشان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌علیها) خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، غلامرضا حسنی مقدم  در جمع خبرنگاران با اشاره به تأسیس هیئت اساتید بسیجی منطقه کاشان همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم(ص) اظهار کرد: هیئت متوسلین به حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان( کاشان، آران و بیدگل و نطنز) در نخستین مراسم خود در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام‌علیها) در قالب اجتماعی با شکوه در میدان کمال‌الملک ابتدای خیابان محتشم با همراهی سایر هیئات مذهبی کاشان به اقامه عزا می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مانور مذهبی و اعتقادی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان از صبح فردا ساعت 10:30 با حضور اساتید بسیجی شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نظنز برگزار می‌شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان با دعوت از عموم جامعه دانشگاهی به خصوص اساتید بسیجی برای حضور در این مراسم باشکوه عنوان کرد: هدف از تأسیس هیئت متوسلین به حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان تنها عزاداری برای ائمه اطهار نیست بلکه ایجاد تشکلی خدامحور و سازنده برای تبیین تعالیم اهل بیت(علیهم‌السلام) و تلاش برای کاربردی کردن این معارف در زندگی روزمره، بصیرت‌افزایی، آشنایی اساتید با حقایق و مبارزه با تحریفات از دیگر اهداف تشکیل این محفل معنوی بوده است.

حسنی مقدم با بیان اینکه هیئت متوسلین به حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان دارای اساسنامه است عنوان کرد: این هیئت با رویکرد ترویج فرهنگ قرآن و عترت به بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی  فرهنگی سال شامل اعیاد و شهادت‌های ائمه اطهار و معصومین(علیهم‌السلام) و نیز اجرای برخی ویژه‌برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد.

وی با تأکید بر نگاه کیفیت‌محوری در برنامه‌های هیئت متوسلین به حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان یادآور شد: در حال حاضر این هیئت به صورت متناوب در دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مکان‌های مقدس مانند امامزاده‌ها و مدفن بزرگان و علما و منازل شخصی اساتید اقدام به برپایی مراسم می‌کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به علت نامگذاری هیئت اساتید بسیجی به نام هیئت متوسلین به حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) متذکر شد: این نامگذاری به دلیل هماهنگی با نام انتخاب شده هیئت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان صورت گرفته است.

حسنی مقدم همچنین از آمادگی هیئت متوسلین به حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان در دریافت نذورات و اطعام و احسان اقشار مختلف مردم خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز