خبرگزاری کار ایران

اختتامیه جشن شهروند سالم در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۸۲

اختتامیه جشن شهروند سالم با استقبال پرشور خانواده‌های فرهنگ دوست کاشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد علی فرجی» مدیر مرکز ارتباطات راهبردی و اموربین الملل شهرداری کاشان درجمع خبرنگاران گفت: جشن شهروند سالم در دهمین روز با برگزاری جشن اختتامیه به کار خود پایان داد. 

محمد علی فرجی تصریح کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان خانواده‌های کاشانی نیازمند ابزار و برنامه ریزی هدفمند است. 

وی افزود: با تدبیر شهردار کاشان در ایجاد و راه اندازی مسیر سلامت و ایستگاه دوچرخه سواری و ش‌تر سواری موافقت خود را با برگزاری جشن شهروند سالم ابراز کردند. 

وی اظهار داشت: جشن شهروند سالم از پنجم فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر با اجرای ویژه برنامه‌های شاد و آموزشی به مدت ۱۰ روز، میزبان حدود ۱۵ هزار نفر از همشهریان و مهمانان نوروزی بود. 

مدیر مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: با برگزاری جشن‌های شهروندی در مناسبت‌های مختلف، ضمن ایجاد نشاط و شادابی و ترویج فرهنگ شهروندی و ورزش همگانی بدنبال ارتقای آداب و رفتار شهروندان و پیشرفت و توسعه شهر کاشان هستیم. 

وی همچنین از برگزاری دومین جشن خوش حسابی در سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) خبر داد و افزود: در دومین سال پیاپی جشن خوش حسابی ویژه شهروندانی که عوارض خود را تا پایان سال ۹۳ پرداخت کرده‌اند برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز