خبرگزاری کار ایران

با حضور معصومه آباد:

"من زنده‌ام" با حضور معصومه آباد در کاشان نقد و بررسی شد

کد خبر : ۲۷۰۳۲۱

نشست نقد و بررسی کتاب «من زنده‌ام» با حضور «معصومه آباد» نویسنده این کتاب در فرهنگسرای فیض سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، گفت: این نشست با هدف شناسایی فرهنگ ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس، معرفی ایثارگران و چهره‌های برجسته این عرصه به ویژه خواهران ایثارگر از جمله معصومه آباد به نسل جوان است.

مهدی نادعلی، با اشاره به حضور تعدادی از فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان، بسیجیان، هنرمندان، شاعران و نویسندگان به ویژه نسل جوان و نوجوان در این نشست افزود: خانم معصومه آباد و سایر ایثارگرانی که به صورت ملموس، عینی و واقعی در دوران دفاع مقدس اسارت و ایثارگری لمس و تجربه کردند بهترین تاثیر و سازندگی را بر افراد اجتماع دارند.

وی تقدیر از معصومه آباد در این نشست به نمایندگی از تمام شهروندان مومن، مذهبی، ولایتمدار و ایثارگر دارالمومنین کاشان را بخش اصلی این نشست بر شمرد و گفت: سخنرانی علی رسول‌زاده رییس شورای اسلامی شهر کاشان نیز یکی از بخش‌های این نشست بود.

به گفته وی، نشست نقد و بررسی کتاب «من زنده‌ام» با حضور «معصومه آباد» نویسنده این کتاب در فرهنگسرای فیض سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با همکاری این سازمان، خوهران حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س)، بهشت کتاب (پاتوق اهالی فرهنگ و اندیشه) برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در ادامه برگزاری همایش خانواده با عنوان «من خانواده‌ام را دوست دارم» و محوریت کتاب خانواده نیز دوشنبه شب در خانه تاریخی طباطبایی‌ها را یادآور شد و گفت: تقدیر از توزیع کنندگان مردمی کتاب در کاشان واهدای جوایز برندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی «من زنده‌ام» با حضور دکتر «معصومه آباد» از بخش‌های این همایش است.

نادعلی، حضور خانم «رکسانا الیزابت» بانوی تازه مسلمان آرژانتینی در این همایش خانواده را خاطرنشان کرد و گفت: این بانوی تازه مسلمان شده آرژانتینی به توصیف خانواده غربی پرداخت.

وی، با اشاره به بازگویی خاطرات خانم «معصومه آباد» از دوران اسارت و تبیین جایگاه خانواده و زن موفق ایرانی افزود: همایش خانواده با عنوان «من خانواده‌ام را دوست دارم» نخستین برنامه از سلسله برنامه‌های ضیافت کتاب است.

به گفته وی، این برنامه فرهنگی به میزبانی بهشت کتاب کاشان و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و هیات فرهنگی عشاق الحسن (علیه السلام) برای عموم خانواده‌ها برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز