خبرگزاری کار ایران

نسبت به سال ۹۲؛

افزایش ۱۷ درصدی میزان اشغال تخت‌های بیمارستان نقوی کاشان در سال 93

کد خبر : ۲۷۱۰۶۵

رئیس بیمارستان نقوی کاشان، گفت: میزان اشغال تخت‌های بیمارستان نقوی کاشان در سال ۱۳۹۳ نسبت به سال قبل، ۱۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محمد حاجی حعفری گفت: میزان اشغال تخت‌های بیمارستان نقوی در سال ۱۳۹۲ به میزان ۲۸ درصد بود که در سال ۱۳۹۳ به بیش از ۴۵ درصد رسید.

وی، اجرای طرح تحول نظام سلامت را علت اصلی این افزایش بیان کرد و افزود: در سال ۹۲ تعداد ۱۸۶۹ بیمار در این بیمارستان بستری شده بود که در سال ۹۳ تعداد بیماران بستری به ۲۶۳۵ نفر رسید.

رئیس بیمارستان نقوی کاشان، تعداد کل اعمال جراحی انجام شده در این بیمارستان در طول سال ۹۳ را ۹۷۴۶ عمل عنوان کرد و گفت: تعداد۷۲۹۳ عمل جراحی به صورت سرپایی انجام شده و ۲۴۵۳ بیمار جراحی شده پس از عمل در بخش بستری شده‌اند.

حاجی جعفری افزود: تعداد ۱۶۰۱۲۳ نفردر سال ۹۳ به درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان نقوی مراجعه و ۷۶۷۹۲ نفر به پزشک اورژانس در این مدت مراجعه کرده‌اند.

به گفته وی، در این مدت تعداد ۳۴۰۰۶ نفر به آزمایشگاه شبانه روزی بیمارستان که تنها آزمایشگاه شبانه روزی بخش دولتی در مرکز شهر کاشان می‌باشد مراجعه کرده‌اند و تعداد ۵۳۶۸۳ نفر از خدمات بخش رادیولوژی و تعداد ۱۴۶۵۱ نفر از خدمات بخش‌ام آر آی این مرکز که تنها مرکز‌ام آر آی بخش دولتی است، استفاده کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز