خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران وبیدگل در مراسم رژه روز ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار به سر می‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۰۰

امام جمعه آران وبیدگل گفت: درسال جدید همه آحاد ملت و مسئولین با همدلی و هم‌زبانی دریک صف واحد برای اعتلای کلمه الله درمقابل تهدیدات دشمان آماده هستند و به دشمنان زیاده خواه خصوصا دولت مستکبر امریکا اجازه نخواهند داد برای کشورمان تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل «آیت الله سید محمد موسوی» امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در مراسم رژه روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که پیش از ظهر امروز درمیدان جمهوری اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزارشد، ضمن تبریک این روز حماسه آفرین به تمام ارتشیان کشورمان، ‌ گفت: رزمایش ورژه ایکه امروزدر سراسر کشور برگزار می‌شود تبعیت با فرماندهی کل قوا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهداء و امام راحل است.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که حافذ تمامیت ارضی و حراست کننده زمین و فضای جمهوری اسلامی ایران باشد.

امام جمعه آران و بیدگل از ارتش کشورمان به عنوان ارتشی ارزشی و قهرمان نام برد و اظهارداشت: ایمان و اعتقاد راسخ همراه با معنویت، توانمندی رزمی و دفاعی ازسلاحهای اصلی ارتش جمهری اسلامی ایران است.

موسوی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن تجهیزات پیشرفته و نیروی دفاعی در اوج اقتدار به سر می‌برد. گفت: اقتدار و توانمندی ارتش کشورمان باعث شده تا امریکا دیگر جرات حمله نظامی به کشورمان را نداشته باشد.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اینکه ارتش قهرمانمان با توانمندی‌هایی که دارد در حقیت الگو برای همه ارتشهای آزاده جهان است. یاد آور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برآمده از امت همیشه در صحنه و انسجام بخش برای بقیه ارتشهای دنیا است.

وی پیوستن ارتش یمن به مردم انقلابی و گروه انصارالله دربرابر حکومت دیکتاتوراین کشور و نیروهای آل سعود را نشات گرفته ازانقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و یاد آوری نمود: باعث خرسندی است که ارتش یمن درکنار مردم وانصارالله درحال آزادسازی تمام سرزمین یمن ازچنگال دشمنان و تجاوز گری‌های آل سعود است.

وی از شعار سال جدید مقام معظم رهبری به عنوان یک دستورالعمل برای آحاد جامعه نام برد واظهارداشت: درسال جدید همه آحاد ملت و مسئولین با همدلی و همزبانی دریک صف واحد برای اعتلای کلمه الله درمقابل تهدیدات دشمان آماده هستند و به دشمنان زیاده خواه خصوصا دولت مستکبر امریکا اجازه نخواهند داد برای کشورمان تصمیم بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز