خبرگزاری کار ایران

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کاشان خبر داد:

30 برنامه آموزش و پرورش کاشان برای گرامیداشت هفته معلم

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۰۹

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کاشان از اجرای 30 برنامه به منظور گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان "علیرضا فاضل دربندی"  در گفتگو با خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه های هفته معلم با گردهمایی کارکنان اداری و خانواده آنها در 25 فروردین شروع شده و عطرافشانی گلزار شهدای معلم، کوهگشت فرهنگیان، عیادت از بیماران فرهنگی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های این هفته است.

به گفته وی، در سال جاری 128 نفر از فرهنگیان پس از سی سال تلاش در کلاس درس به افتخار بازنشستگی نایل می شوند که آیین تجلیل از این گروه، عصر پنجشنبه دهم اردیبهشت در دبیرستان فرزانگان برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و توسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: زنگ سپاس معلم، روز یک شنبه 13 اردیبهشت در مدارس شهرستان نواخته خواهد شد که آیین ویژه این روز با حضور فرماندار و مسوولان اجرایی شهرستان کاشان، در دبیرستان آیت اله مطهری انجام می شود.

وی افزود: برگزاری آیین یادبود فرهنگیان فقید، روز 14 اردیبهشت در سالن اجتماعات دبیرستان ابن سینا ، مسابقه دوچرخه سواری با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کاشان و همایش یک هزار نفری  بازنشستگان ادوار آموزش و پرورش از دیگر برنامه های هفته معلم در کاشان است.

وی گفت: تجلیل از معلمان نمونه، بهره برداری از مدرسه برکت، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش در مصلای نمازجمعه ، دیدار با خیرین مدرسه ساز، پیشکسوتان فرهنگی، خانواده شهدای فرهنگی و اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی در مدارس  از جمله برنامه های هفته معلم در کاشان است.

به گفته وی، 54 نفر از فرهنگیان کاشان به معلم نمونه به اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شده اند که حدود یک و نیم درصد از همکاران را شامل می شود.

فاضل دربندی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت گرامیداشت مقام معلم، برنامه ها به گونه ای تدوین شده که تجلیل از معلم و صاحبان علم به شکل شایسته فرهنگ سازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز