خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون فرمانداری کاشان؛

مراسم معارفه بخشدارجدید نیاسر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۲۴

در مراسمی با حضور معاون فرمانداری کاشان، جمعی از مسئولین ادارات، بخشداران مرکزی، قمصر و برزک، اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران، دهیاران و روستاهای تابعه مراسم معارفه بخشدارجدید نیاسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا درکاشان «حمید رضا مومنیان» درمراسم تودیع و معارفه بخشدارجدید نیاسر شعار رهبری در سال جدید را به عنوان یک استراتژی جدی در راستای اهداف انقلاب اسلامی کشورمان عنوان کرد واظهارداشت: کلیه مدیران دستکاههای اجرایی باید دراستای وحدت وهمزبانی درجهت خدمت به مردم ازهیچ گونه کوششی دریغ نکنند.

وی رضایتمندی مردم را ازمهم‌ترین مولفه‌های مدیران درخدمات رسانی مطلوب به اقشار مختلف جامعه برشمرد و گفت: با توجه به اینکه یکی دیگرازمصادیق تحقق شعار سال جدید دوری از اختلافات می‌باشد وهزینه‌های اختلافات به طور مستقیم وغیر مستقیم ازجیب مردم هزینه می‌شودباید مدیران دستگاههای اجرایی یاید از بروز اختلافات در جامعه دوری کنند.

معاون معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: با توجه به اینکه اختلافات هیچ ارزشی در مناسبات اقتصادی، اجتماعی وسیاسی ندارد به صلاح مردم نیست که درجامعه به آن دامن زده شود.

وی نیت در کار‌ها را براساس دین مبین اسلام بسیار مهم ارزیابی کرد واظهارداشت: با توجه به اینکه نیت مهم‌ترین ابزار دراسلام برای خدمت به مردم می‌باشد عمل به آن می‌تواند در رسیدن به اهداف مورد نظر در جلب رضایتمندی مردم موثر باشد.

مومنیان شنیدن حرف ودرد دل مردم را در راستای همدلی و همزبانی در پیشرفت کار‌ها موثر دانست و اظهارداشت: متاسفانه گاهی شنبده می‌شود که دستگاههای اجرایی به بهانه‌های واهی دروظایف خود کوتاهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: هرچند مصلحت را قانون تشخیص می‌دهد و آن هم مسیر خودش را طی می‌کند ولی در ادارات دولتی جایی برای مصلحت نیست بلکه رضایتمندی مردم وانجام وظایف محوله مهم می‌باشد.

معاون فرماندارشهرستان کاشان به پتانسیل‌هاو قابلیت‌های بی‌نظیر گردشگری در بخش سبزنیاسر اشاره کرد واظهارداشت: آبشار، آتشکده، باغ شهر، ابینه‌های تاریخی فراوان درشهر نیاسر و روستای گردشگری نشلج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین روستاهای توریستی شهرستان کاشان فرصت مناسبی برای جذب توریست واشتغالزایی است.

مومنیان در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدرانی از زحمات و خدمات بسیار ارزشمند رضوی درطول مسئولیت بخشداری نیاسر حسینعلی معظمی را به عنوان بخشدارجدید نیاسرمعرفی کرد.

بخش نیاسر که در حدود ۲۰ کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده یکی از بخشهای سر سبز و با صفای شهرستان کاشان بوده که به دلیل وجود دشت وسیع گل محمدی و ابنیه‌های تاریخی فراوان سالانه پذیرای ده‌ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز