خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کاشان:

دیذگاه شورای شهر به جامعه شهری مسؤلانه است

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۵۷۶

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، دیدگاه شورای شهر به جامعه و شهر را پدرانه و مسؤلانه دانست و گفت: کلان شهر‌ها و شهرهای مرکزی هم باید به شهرهای کوچک‌تر حوزه مسؤلیتی خود نگاهی از سر وظیفه‌مندی و مسؤلانه و پیگیر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در کاشان، علی رسول‌زاده در نشست مشترک شوراهای اسلامی کاشان و برزک با بیان این مطلب افزود: وسعت نظر اعضای شورای شهر کاشان در دوره چهارم به اندازه‌ای است که با وجود وجود مشکلات، چالش‌ها و کارهای بر زمین مانده فراوان در کاشان دغدغه توسعه شهرهای کوچک‌تر اطراف را نیز همیشه به دنبال خود دارد و پیوسته به دنبال همراهی در توسعه همه جانبه این شهر‌ها است.

رئیس شورای شهر کاشان، تصریح کرد: همه از وضعیت بودجه کشور آگاهی دارند و می‌دانند مشکلات و معضلات توسعه منطقه کاشان چه چیزهائی است و شورای شهر کاشان مصمم است تا با استفاده از توان و ظرفیت مردم که دوست دارند شهر خود را بسازند به توسعه کاشان بزرگ بیاندیشد.

رسول‌زاده خاطرنشان کرد: معتقدیم با همدلی و هم‌زبانی مردم و مسؤلان حتی اگر استان شدن کاشان محقق نشود با رفع مشکلات و نارسائی‌های شهر و منطقه کاشان بزرگ، خود به خود به منظور و هدف نهائی‌مان که توسعه و پیشرفت کاشان است رسیده‌ایم.

گفتنی‌ست، در این نشست که والی‌زاده (شهردار بزرک) و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر حضور داشتند مسائل و پیشنهاداتی همچون ارتباط و تعامل بیشتر مسؤلان شهری و شوراهای اسلامی کاشان و برزک با یکدیگر با هدف برطرف‌کردن مشکلات و چالش‌های شهر بزرک، ایجاد جاده ارتباطی نزدیک‌تر بین کاشان و بزرک از طریق روستاهای خنب و دره، افزایش اتوبوس‌های واحد بین این دو شهر و ارتقای زیرساخت‌های گردشگری شهر بزرک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز