خبرگزاری کار ایران

مشاور اقتصادی سرمایه گذاری شهرداری کاشان

ظرفیت‌های کاشان برای سرمایه‌گذاری از جذابیت بالایی برخوردار است

مشاور اقتصادی سرمایه گذاری شهرداری کاشان از جذابیت‌های ویژه سرمایه گذاری در شهر کاشان برای سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان، سید محسن مصطفوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی از پروژه‌ها و موافقت نامه‌های تصویب شده در هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری کاشان شامل شهربازی، احداث جایگاه سوخت، هتل سنتی و سرمایه گذاری در تأمین زیرساخت‌های کارت شهروندی، پارکوم‌تر هوشمند گفت: تله کابین، دهکده سلامت، آکواریوم، بزرگ‌ترین چرخ و فلک ایران، سورتمه تفریحی از دیگر پروژه‌هایی است که به دنبال جذب سرمایه گذار است.

وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر کاشان و قرار گرفتن این شهر در مسیر استان‌های تهران، قم و اصفهان، شهر کاشان دارای جذابیت ویژه‌ای برای سرمایه گذاری است.

به گفته وی، تاسیس فرودگاه کاشان و وجود شبکه­ حمل و نقل ریلی، تنوع راه‌های ارتباطی این شهر به شهرهای همجوار و سایر نقاط ایران از مزایای ویژه و مطلوب موفقیت آمیز سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران است.

این عضو هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری کاشان گفت: با تصویب شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداری کاشان، زیرساخت‌های قانونی سرمایه پذیری مهیا شده است که تبلیغات جامعی از این فرصت‌های سرمایه گذاری در شهر کاشان می‌تواند علاوه بر رشد و شکوفایی این شهر تاریخی و گردشگری موجبات تحقق کلام مقام معظم رهبری در افزایش همدلی و همزبانی مردم و مسوولین با مساعدت و حمایت بخش خصوصی را فراهم کند.

مصطفوی در پایان اظهارداشت: اقدام به معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری شهرداری کاشان تا کنون به صورت موردی انجام شده است که این امکان معرفی و شناسایی با تدوین کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری کاشان افزایش خواهد یافت و تحولات اساسی این حوزه در رشد و شکوفایی شهر، کسب درآمد پایدار و فاه و رضایت هر چه بیشتر شهروندان را رقم خواهیم زد.

کد خبر : ۳۱۷۸۳۷