خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان

اخراج برخی از اساتید دانشگاه کاشان کذب است

رئیس دانشگاه کاشان خبر اخراج برخی از اساتید دانشگاه کاشان در برخی سایت‌های خبری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان عباس زراعت، افزود: بنده بعنوان یک بسیجی هرگز اجازه نمی‌دهم در دانشگاه کاشان چنین اتفاقی بیفتد و اگر موردی وجود دارد اعلام شود تا اقدام مقتضی صورت گیرد.

وی جذب اساتید نخبه و ارزشی را یکی از برنامه‌های دانشگاه برای تحقق این هدف بیان کرد و گفت: دانشگاه کاشان سعی دارد تا افراد نخبه، متخصص و ارزشی را که حایز شرایط باشند جذب کند.

رئیس دانشگاه کاشان بسیجی بودن و نخبه بودن را از ملاک‌های انتخاب اساتید دانشگاه دانست و گفت: براساس آئین نامه جذب اساتید معدل افرادیکه دوره کار‌شناسی آن‌ها از چهارده و نیم، کار‌شناسی ارشد شانزده و دکترا از هیجده کمتر باشد حایز شرایط استخدامی برای دانشگاه نیستند.

رئیس دانشگاه کاشان گفت: مسعود صلواتی نیاسر عضو هیات علمی این دانشگاه جزء بر‌ترین محققان و نویسندگان ایران قرار گرفت.

زراعت اظهار کرد: بر اساس گزارش اخیر پایگاه اسکوپوس این استاد برجسته با ارائه ۵ مقاله در ماه شهریور امسال توانست به عنوان بر‌ترین نویسندگان بر اساس تعداد مقالات علمی منتشر شده معرفی شود.

وی از رتبه دوم دانشگاه کاشان در حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و کاربردی در سال ۲۰۱۴خبر داد و افزود: در بین پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه کاشان با ۱۷۱ طرح پژوهشی رتبه چهارم را کسب کرد.

رئیس دانشگاه کاشان عضویت اکبری عضو هیات علمی گروه صنایع دستی دانشگاه کاشان به عنوان تنها هنرمند ایرانی در آکادمی بین‌المللی سرامیک در جهان را از دیگر افتخارات دانشگاه طی هفته اخیر اعلام کرد و گفت: این دانشگاه در سال جاری نیز جزء یک درصد مؤثر‌ترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت.

زراعت افزود: سه عضو هیات علمی دانشگاه نیز در سال جاری توانستند درردیف یک درصد دانشمندان و نخبگان برترجهان قرار گیرند.

رئیس دانشگاه کاشان به کسب رتبه ۱۵ دانشگاه کاشان در سال جاری اشاره کرد و گفت: دانشگاه کاشان با دو پله صعود امسال توانست از رتبه هفدهم به رتبه پانزدهم ارتقاء یابد.

کد خبر : ۳۱۸۵۷۰