خبرگزاری کار ایران

رییس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل

نهاد خانواده مهمترین خاستگاه تربیت است

رییس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: نهاد خانواده مهمترین خاستگاه تربیتی است و توجه به آن ضامن سلامت و امنیت روانی و روحی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل « حجت الاسلام  سید محمد موسوی » در چهل هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود:سبک زندگی ایرانی اسلامی و پرداختن به لوازم و آداب آن از ضرورتهای جامعه امروزی است و بسیاری از مشکلات جامعه نظیر اعتیاد،گسترش طلاق و فروپاشیخانواده ریشه در عدم توجه به زندگی اسلامی  دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به نقش این شور در مهندسی فرهنگی یادآورشد: شورای فرهنگ عمومی محملی برای هم اندیشی و هم افزایی در بررسی و تعیین رویکردهای فرهنگی است و از جایگاه بالایی برخورداراست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل نیز با اشاره به ابلاغ نقشه مهندسی فرهنگی کشور به بیان اهداف، اولویتها و رویکردهای کلان کشور پرداخت و گفت: براساس محدودیتها و ظرفیتهای شهرستان،تدوین نقشه راه فرهنگی شهرستان باید با مشارکت و همراهی اعضاء صورت گیرد.

میثم نمکی افزود: انتخاب برند شهرستان در یکی از حوزه‌ها و مناسب فرهنگی اقتصادی و اجتماعی می‌تواند در معطوف کردن نگاه مدیران و سرمایه‌گذاران کشوری به این شهرستان تاثیرگذار باشد.

کد خبر : ۳۱۸۹۳۰