خبرگزاری کار ایران

آیت الله سید محمد یثربی در مراسم افتتاح مدرسه طالبیان

عزاداری حسینی مردم کاشان بی‌نظیر است

رئیس حوزه علمیه کاشان ازاین شهرستان به عنوان یکی از بی‌نظیرترین شهرستانهای کشور دربرگزاری مراسم های عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) درماههای محرم و صفر عنوان کرد وگفت : عطر وبوی محرم وحضرت سیدالشهداء (ع) که به طور دوماه کامل درشهرستان کاشان نمایان است و هیچ یک ازشهرستانهای کشور وجود ندارد.

رئیس حوزه علمیه کاشان از این شهرستان به عنوان یکی از بی‌نظیر‌ترین شهرستانهای کشور دربرگزاری مراسم‌های عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) درماههای محرم و صفر عنوان کرد و گفت: عطر و بوی محرم و حضرت سیدالشهداء (ع) که به طور دو ماه کامل درشهرستان کاشان نمایان است درهیچ یک از شهرستانهای کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «آیت الله آمیرسید محمد یثربی» در مراسم بهره برداری از مدرسه «حاج اکبر طالبیان مقدم»، ساخت فضاهای آموزشی توسط خیرین را شایسته شکرگذاری و قدردانی دانست و گفت: حضور خیرین در این مراسم موجب رغبت آن‌ها درساخت دیگر فضاهای آموزشی مورد نیاز این شهرستان می‌شود.

وی دبیرستان امام خمینی (ره) کاشان را که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دبیرستانهای این شهرستان که وزیر، وکیل و حتی عده‌ای مسئولین رده بالای کشوری دیپلم خود را از این دبیرستان گرفته‌اند، نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه جهت تکمیل پروژهای در دست اقدام دانست و گفت: هرچند بازسازی این دبیرستان در زمان دولت آقای هاشمی شروع شد و در زمان تصدی وزارت آقای جهانگیری متوقف شد، لذا در حال حاضر که ایشان درتصدی معاون اول رئیس جمهور محترم می‌باشد انتظارداریم نسبت به تکمیل این پروژه بسیار مهم آموزشی هرچه زودترمساعدت فرمایند.

رئیس حوزه علمیه کاشان حضرت سیدالشهداء (ع) را قربانی فهم، فرهنگ و دیانت مردم دانست و گفت: اگرملت و جامعه‌ای دارای فهم، فرهنگ و دیانت باشد درکلیه ابعاد پیشرفت خواهدکرد.

این استاد برجسته حوزهای علمیه قم و کاشان خطاب به فرهنگیان با تاکید بربالا بردن سطح آگاهی جامعه در مقطع کنونی گفت: وقتی که سطح آگاهی مردم بالا رفت و قیمت گذاری را به دست کار‌شناس خبره سپردیم آن موقع مردم تشخیص می‌دهند چه کسی دکتر، متخصص و آیت الله است.

کد خبر : ۳۱۹۶۱۳