خبرگزاری کار ایران

مجتبی آراسته به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان با حضور فرماندار آران و بیدگل، مدیر توسعه منابع و جمعی از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان،معاون فرماندار آران و بیدگل و بخشدارمرکزی در محل فرمانداری برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درآران و بیدگل ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل در این مراسم،  انجام وظیفه در حوزه راه و شهرسازی را بسیار گسترده و پرحجم دانست و اظهار داشت:خدمت بی منت و خالصانه به مردم و تلاش در رفع مشکلات آنان سرلوحه مدیران باشد.

معینی نژاد با اشاره به برخی مشکلات این شهرستان در زمینه راه و شهرسازی ، خواستارایجاد و احداث ساختمان راه و شهرسازی آران و بیدگل و تجهیز امکانات و ماشین آلات این اداره شد.

وی با تاکید بر پیگیری مطالبات به حق مردم این شهرستان از رییس جدید این اداره خواست تا نسبت به اولویتهای مهم این شهرستان از جمله احداث جاده کنارگذر،احداث جاده ارتباطی آران و بیدگل به گرمسار، مشکلات مسکن مهر و مشکلات راههای روستایی در دو بخش مرکزی و کویرات پیگیری و تلاش جدی نماید.

معینی نژاد خاطرنشان کرد:علیرغم کمبود امکانات و مشکلات عدیده در این حوزه ،عملکرد اداره راه و شهرسازی این شهرستان  مطلوب بوده و امیدواریم با تعاملها و هماهنگیهای بیشتر مسئولان این اداره با اداره کل ، شاهد تحولات چشمگیر و رضایتمندی بیشتر مردم  باشیم.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات «محمد فرجی »رییس پیشین راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل تقدیر و«مجتبی آراسته»به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و منصوب شد.

کد خبر : ۳۲۲۲۸۶