خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار آران و بیدگل

دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آران و بیدگل (دهمین دوره مجلس شورای اسلامی) و (پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری) با حضور «ابوالفضل معینی‌نژاد» فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران تابعه و سایر اعضای ستاد انتخابات در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در آران و بیدگل فرماندار آران و بیدگل در این جلسه با تاکید بر تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: با تمهیدات لازم، در برگزاری انتخابات قانونمند، شاهد حضور حداکثری مردم و انتخاباتی شکوه‌مند در این دوره از انتخابات باشیم.

وی به اعضای ستاد و مسئولان کمیته‌های برگزاری انتخابات شهرستان توصیه نمود تا با رعایت دقیق قوانین و مقررات انتخابات، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و حماسی را فراهم آوررند.

معینی‌نژاد همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد انتخابات شهرستان شد تا مسائل و مشکلات در این زمینه بطور دقیق رصد و مورد رسیدگی قرار گیرد.

در این نشست کمیته‌های ده گانه ستاد انتخابات شهرستان شامل کمیته مخابرات، امنیتی وانتظامی، سیاسی، فناوری و اطلاعات، آموزش، حراست، پشتیبانی و بودجه، تبلیغ واطلاع رسانی، حقوقی، تحویل و توزیع ملزومات به ارائه برنامه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

گفتنی است دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۷ اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۲۳۴۴۵