خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان معارفه شد

در مراسمی عباسعلی قپانی‌پور به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، حمیدرضا مومنیان در جلسه معارفه که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: هر مسئولیتی روزی شروع شده و روزی به پایان می‌رسد. آنچه اهمیت دارد آن است که در محضر خداوند و پیش وجدان خود آسوده خاطر باشیم و این امر در صورتی محقق می‌شود که در دوران مسئولیت آنچه در توان داشته‌ایم صرف خدمت به مردم و برای رضای خداوند متعال انجام داده باشیم.

سرپرست فرمانداری کاشان حوزه سیاسی و اجتماعی فرمانداری را حساس و با اهمیت اعلام کرد و افزود: در سال جاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم که باید زمینه حضور حداکثری مردم در این دو انتخابات فراهم شود.

وی، معاونت سیاسی را مرکز توجه پیگیری سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌های آقای قپانی‌پور، امیدواریم وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و با تعامل خوبی که با مجموعه مدیریت شهرستان برقرار می‌کند شاهد ارتقاء خدمات رسانی به مردم شهرستان باشیم.

قپانی‌پور نیز در این جلسه گفت: حوزه معاونت سیاسی فرمانداری به لحاظ گستردگی وظایف از اهمیت ویژه برخوردار است و تلاش می‌کنیم تا با کمک همکاران و مجموعه مدیریتی شهرستان اقدامات شایسته‌ای را برنامه ریزی نموده و عملیاتی کنیم.

وی تقوی و عاقبت به خیری را بعنوان نقاط اتکا پذیرش هر مسئولیت دانست و تأکید کرد: همواره در طول مسئولیت از خداوند متعال خواسته‌ام که تقوی الهی و عاقبت به خیری را نصیب من کند.

کد خبر : ۳۲۵۰۱۶