خبرگزاری کار ایران

با نصب نخستین پلاک در منزل جانباز کاشانی؛

اجرای طرح نصب پلاک‌های کدپستی در کاشان آعاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۶۷

طرح ساخت و نصب پلاک های کد پستی 10 رقمی و پلاک شهری با مساعدت شهرداری کاشان در منطقه ناجی آباد این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان در حاشیه اجرای این آیین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این طرح بر اساس انعقاد قرارداد اداره پست به عنوان ناظر فی مابین شهرداری و پیمانکار در مرحله اول با نصب 15 هزار پلاک و کدپستی اجرا می شود.

رضوی اظهارداشت: هزینه ساخت و نصب این تعداد پلاک و کدپستی را حدود یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این پلاک ها که پنج رقم اول آن 87193 و 87197 است در ابعاد 10 در 22 از جنس ورق آلومینیوم با آرم برجسته شهرداری کاشان و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شده است.

وی، اجرای طرح ساخت و نصب پلاک های کد پستی 10 رقمی و پلاک شهری را در راستای اجرای طرح (GNAF)نشانی استاندارد ملی و نظام های آدرس گذاری کشور دانست و گفت: این پلاک های 10 رقمی که هر یک از ارقام آن نشان دهنده یک آیتم است در راستای تامین نیازهای شهروندان و ترویج استفاده از آدرس استاندارد نصب می شود.

به گفته وی، پنج رقم اول این پلاک ها نشانگر منطقه گشت پستی و پنج رقم بعدی بر اساس اماکن شماره گذاری شده است.

شهردار کاشان، اتمام انجام عملیات ممیزی، فهرست برداری و به هنگام سازی بیش از 350 هزار رکورد با هزینه یک میلیارد و 300 میلیون ریال و مساعدت مدیریت جغرافیایی و کدگذاری پستی کشور و استان اصفهان را یادآورشد و گفت: پیش بینی می شود 200 هزار رکورد از این تعداد با مساعدت شهرداری منجر به ساخت پلاک شود که در حال حاضر 15 هزار پلاک آن آماده و طی یک ماه نصب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز