خبرگزاری کار ایران

با حضور پرشور مردم کاشان

پیکرمطهرشهیددفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب درکاشان تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۷۹۶

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده سردار شهید محمد کاظم زاده قصاب و پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) حسین داد احمدی امروز با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه ، جمعی از مسئولین ، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار کاشان تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده سردار شهید محمد کاظم زاده قصاب و پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) حسین داد احمدی امروز با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه ،  جمعی از مسئولین ،خانواده معظم شهداء و مردم ولایتمدار کاشان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان ، مردم دارالمومنین  و ولایت مدار کاشان امروز همزمان با رحلت حضرت پیامبراکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و در آستانه شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)  پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده  دفاع مقدس سردار شهید محمد کاظم زاده قصاب بعد از 32 سال از شهادت این سردارسرافراز در عملیات والفجر سال 62  و پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) حسین داد احمدی از ناحیه مقاومت سپاه کاشان تا مسجد صادقیه تشییع کردند.   

مراسم تشیع این دو شهید والامقام  همراه با مراسم عزاداری و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و نماز بر پیکیر مطهر این دو شهید توسط آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه  وامام جمعه کاشان برای خاکسپاری به گلزار شهدای دارالسلام کاشان انتقال داده شد.

شایان ذکر است شهید سیدمحمد کاظم زاده قصاب متولد نهم بهمن سال 1339در کاشان است که در عملیات والفجر یک22 فروردین سال 62  در فکه به شهادت رسید و پیکر مطهر او بعد از 32 سال به کاشان منتقل شد.

شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) حسین داد احمدی در حالی امروز تشییع شد که به جای پدر و مادر مرحوم  شهید داد احمدی هم وطنان وی و مادران و پدران کاشانی نگذاشتند احساس غربت کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز